Roskilde blir rena metal festivalen.

• Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date
blom skrev:
ja det är hård rock det :yoparty :D

Damn Right!!!

kiss_geneblood2.jpg

blackie.jpg

Chrille skrev:
Enda gången jag har sett bråk där på mina sex besök så var visst jag inblandad :rolleyes: .

Hmm det var inte du som var längst fram på motorhed 99 kanske var 00 ?
det är det enda bråk jag sett där och jag har varit på swrock sen -97 (dock var det i k-hamn då)

nu börjar det närma sig, ska ni åka nu då??? :Rockbanan :ätapiller :klappar :trött :fart :öl

Vi åker bil och bor i husvagn, tyvärr, vi är fullt i bilen redan. :fyllisar
tror väl mc campingen e ok, men har aldrig åkt hoj dit

Roskilde suger ju i år. Inte ett bra band!! :gnissla Tacka vet jag sleazerocken :yoparty , där finns det band som är till duga :yoparty

Nu har jag fixat lite folk som ska åka med ner i min bil, jag har en plats över om nån vill åka med.
Vilka ska ner nu då och vilken camping ska ni bo på?
Jag tänkte bo på östra för att jag tycker att det är lite mer party där än på västra.

Micke_Lindstrom skrev:
Nu har jag fixat lite folk som ska åka med ner i min bil, jag har en plats över om nån vill åka med.
Vilka ska ner nu då och vilken camping ska ni bo på?
Jag tänkte bo på östra för att jag tycker att det är lite mer party där än på västra.

jag ska oxå dit! åker om ett par timmar...

aj aj aj aj aj aj :död

berättelse och bilder kommer, blev magsjuk på vägen hem, spydde trilla och skrapade upp fejset..

tja du.. korn, fatboyslim, dropkick murphys, sahara hotnight, hatebreed, öööhh.. och säkert tusen till.. minns fan inte :fyllisar det kommer om nån vecka typ :p

jag såg följande:
Mnemic, Korn, Hatebreed, Meshuggah, Slipknot, Morbid Angel, Soilwork, Santana, FatBoySlim..... och några låtar på Pixies, SaharaHotnights, Avril,,,

Bifogat

• lera.jpg
    lera.jpg
    71.6 KB · Visningar: 34
Det var en hel del lera på festivalen, det bildades sjöar här och där som vissa roade sig med att åka båt i.
När vi skulle köra hem med bilen klockan 11 igår kväll så fastnade vi leran, jag har en BMW som är rätt låg så hjulen nådde knappt ner i hjulspåren som bildats, vi fick muta några danskar för att släpa den 500 meter över parkeringen med en fyrhjulsdriven jeep.

Men trots all lera och regn så var det skitkul och det var riktigt bra partystämning på campingen jag bodde på.
Jag såg Korn, Meshuggah, Hatebreed, Dropkick Murphys, Slipknot, Bergman Rock, Wu Tang Clan(skitspelning) och Kungliga Danska Operan samt delar av en massa andra spelningar.
Operan var skitbra, publikresponsen var helt otrolig.

Bifogat

• Bild(30).jpg
    Bild(30).jpg
    19.8 KB · Visningar: 36
  • Bild(31).jpg
    Bild(31).jpg
    15.7 KB · Visningar: 31
*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back