R2 skrev:Har för övrigt sett dom 16gånger än så länge,,![]()
Och jag har sett dem sisådär en 25+ gånger.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
R2 skrev:Har för övrigt sett dom 16gånger än så länge,,![]()

Micke_Lindstrom skrev:Det var nog den galnaste spelningen jag varit på, den var bara 20 min lång men dom hann nog med minst 20 av sina vansinneslåtar, dom slog publiken i huvet med flaskor och uppmanade alla att ladda ner låtarna från internet istället för att köpa skivan, dom hatade nämnligen sitt skivbolag.
Riktigt rockigt alltså.![]()
Jag missade Raised Fist men jag såg bla. The Haunted.![]()
landen skrev:Hehe jo man fick ju verkligen den synen efter den där domukentären dom visa för några månader sedan...
Goodstuff skrev:Och jag har sett dem sisådär en 25+ gånger.![]()
R2 skrev:jaja Gustav, men nu är det så här va...
jag innehar rekordet i att ha sett meshuggah live flest gånger, om man inte räknar in turne personal, flickvänner etc, cpmongoidioterna kan bekräfta.
hehe...
Chrille skrev:Och vad tror du är hårdrock då?
Även om folk har svårt att erkänna det så ligger hårdrocken och raggarkulturen rätt nära varandra ifråga om attityd och beteende.
Det som gör stämningen på SRF så j-a skön är att de avsiktligt undviker skolungdomar och att musiken som intresse förenar. Enda gången jag har sett bråk där på mina sex besök så var visst jag inblandadAnnars är det bara sjyssta människor i varierande ålder som vill ha roligt. Den varierande åldern känns som en av anledningarna till att stämningen blir så skön - det är inte en folkparks-spelning.
Chris Ash skrev:Äh hårdrock är ju shorts, blonderat kort hår, hakskägg och bak å framvänd keps! Du har väl sett Limmp Bisskit på emtiiviii?

Solid snake skrev:![]()
Detta e hårdrock/metal![]()
Chrille skrev:Fram till 20 års ålder ja. Sen tröttnar folk på att med tveksam framgång försöka se evil ut.
blom skrev:är det ingen som har en bild på grevenkillen som spelade i burzum?
killen sa när han blev dömd till 21 års fängelse, ska jag sitta här? det är väl inget straff sätt mig i en mörk grotta i ett berg. och hans mamma sa att han igentligen är jätte snäll men haft det lite svårt som barnSolid snake skrev:Här e bilder på mördaren.
blom skrev:hans mamma sa att han igentligen är jätte snäll men haft det lite svårt som barn![]()
han var bög fast det visade sig att han inte var bögSolid snake skrev:Ok, men då gör det ju ingenting att han mördade en annan, bara det inte händer igen.
Varför dödade han den andre?
blom skrev:han var bög fast det visade sig att han inte var bög
blom skrev:skulle vilja påstå att norskarna är dom som diggar satan störst utav alla
Mayhem`s sångare blev skjuten i huvet och bandmedlemmarna sålde bitar av hjärnan till fansen. på en spelning som Mayhem hade så hängde dom upp döda grisar mm på krokar i lokalen 14 dagar innan dom spelade för att få rätt stämning osv. en del flugor lär det ha varit där inne.Chris Ash skrev:Vid dillar ni om? Killen han mördade var inte en raggande bög utan Euronymous, en av norsk black metals största profiler. Han hade bla en skivbutik i Oslo som hette "Helvete" om jag inte har helt fel för mig. Euronymous spelade i Mayhem som kanske måste betecknas som ett historiens sjukaste band(Psykotiska Dead från det bandet begick senare självmord, eftersom han kände sig mer hemma bland de döda än i de levandes värld). Motivet till mordet på Euronymous är lite oklart för mig( nån som vet bättre) men jag tror det var på satanistiska/sinnesförvirrade grunder som han högg honom med 60 knivhugg när han satt vid datorn....
Men sjuka eller inte, "Dom Mysteriis dom sathanas" är ett av musikhistoriens största verk och bör ägas av envar.
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem