Rosa skjorta ?

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date
:rofl
Duuuude...använd inte d ordet...På SH vi har kommit fram till att ordet är synonymt med ett gammalt uttryck :

Tösapåg!

:tummenupp

Undertryck inte dina kvinnliga sidor! Det blir som en krutdurk och en dag exploderar du kanske ut i full blom som en transa med en faiblesse för rosa blusar du inhandlar på NK. :rofl

:asgarvmedsalsasås

:5sure wtf..jag e säkerr goddamnit!!!!!
Bara osäker på min skelning som är SÅÅ AVTÄNDANDE enligt tchjejjer.........................................

jasså? så säker kan du inte vara eftersom du inte ens vågar visa dina ballögon. :D

Jag har en Lila skjorta.
Sist jag gick ut och skulle dricka öl med den skjortan på mig slutade det med att jag sjöng schlagerkaraoke och drack cosmopolitans på schlagerklubben.

Skulle jag gå ut i en rosa skjorta slutar det väl med assless-chaps och regnbågsflagga!

Rosa skjorta e snyggt! Att INTE ha en rosa skjorta i garderoben är bondigt... Sen att det inte är så snyggt på grabbar som är lika vita som en mozzarella är väl en annan sak.

Edit: glömde den här :rofl

Fick precis ett mail från tröjtryckeriet som undrade om texten va ok :)

Jag äger en rosa skjorta väldigt ljus o jävlig men ändå!
Hade den till en kavaj med lite lika lätt rosa kritstreck i!
Sedan även en fin tröja vetefan vad de heter som e grå överlag med vita samt rosa invävt med resterande grått o den e faktiskt riktigt snygg.:tummenupp
Inte ofta jag bär sådana kläder numera dock.
Trivs bäst i arbetsbyxor o någon skön långärmad tröja till=)
Rosa är det väl inget fel om en kille bär?
Eller:va

Undertryck inte dina kvinnliga sidor! Det blir som en krutdurk och en dag exploderar du kanske ut i full blom som en transa med en faiblesse för rosa blusar du inhandlar på NK. :rofl

:rofl :rofl
men jag har inte en gnutta med tösapåg i mig !!får man vara sån eller blir man bara stämplad som smygkaktus?
transa ur e bara något sthlmare gör...vi har inte detta fenomen i vackra, varma GBG :gnisslarskinkor :hihi

jasså? så säker kan du inte vara eftersom du inte ens vågar visa dina ballögon. :D

näää nuu jevvlar åker bilden upp..ikwäll för sätännnnnnnnn!!!ska bara komma hem först...fän va du ska fåå!!!!!!!!INGEN double dare:ar mig :arsle

Last edited:
:rofl :rofl
men jag har inte en gnutta med tösapåg i mig !!får man vara sån eller blir man bara stämplad som smygkaktus?
transa ur e bara något sthlmare gör...vi har inte detta fenomen i vackra, varma GBG :gnisslarskinkor :hihi

näää nuu jevvlar åker bilden upp..ikwäll för sätännnnnnnnn!!!ska bara komma hem först...fän va du ska fåå!!!!!!!!INGEN double dare:ar mig :arsle

du får säga till när du lagt upp......väntar.....:arsele

Holy pussification Batman. I walk into the mall this past week to take advantage of some of the January 2005 post Christmas clothing sales and what do I find? Fucking tons of pink ass clothes for men. Men shouldn't be seen in pink as thats a womans color all the way and should be left accordingly so. Who the hell comes up with this shit and why? Pick the one color that should be left soley to the ladies and shove it down our fucking throats in 70% of all new clothes for young men.

The Chinese have to be looking this way laughing their fucking asses off at how wimpy we're becoming as a country and thinking about how damn easy it'll be to conquer our giant pink bunny rabbit looking asses in about 10 years. Whats next? Pink camo for the military I suppose. Whats worse is that women like this shit and try to push it on their men. I swear if my father shows up with a pink shirt on I'll be changing my last name. I may just drop it and claim to be the illegitimate son of John Wayne. This is what me and the Duke think of pink shirts:
homo.jpg
Okej så?

du får säga till när du lagt upp......väntar.....:arsele

:mummlar så va fan..ja..hmm skit ..oki....NU då!
Bilder på medlemmar som jag sa :5sure

Jag har en Lila skjorta.
Sist jag gick ut och skulle dricka öl med den skjortan på mig slutade det med att jag sjöng schlagerkaraoke och drack cosmopolitans på schlagerklubben.

Skulle jag gå ut i en rosa skjorta slutar det väl med assless-chaps och regnbågsflagga!

:rofl
Gör rektum din en tjänst....sätt aldrig på dig en rosa skjorta!

..sicckenn saddo-einstein som hittade på assless-chaps :näsblod borde det inte var hål i MITTEN av arseldelen tänker man ?...

Last edited:
Läste en artikel tidigare där man spekulerade om fenomenet att gå mot de sexuella normerna klädmässigt. Tror att slutsatsen var motsatsen mot vad ni tror. Endast män som var mycket trygga i sin sexuella identitet har modet att gå med färger som klassas som "homosexuella". Följden blir lite grann det motsatta hos tjejer enligt studien.

De flesta tjejer uppfattade dessa män som mer maskulina.

Det är iallafall, enligt mig, rätt så bonnigt och efterblivet att döma någon kille sexuellt efter vilken färg skjortan har.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT