Rosa skjorta ?

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date
Jag ser inget ghey alls i att ha rosa kläder på en man,jag tycker bara att det ser illa ut.
Rosa har 9-åriga skolflickor på sig.
Basta!

Om nu en kille på 30 år har en rosa skjorta så kanske du förr eller senare märker att han inte är en 9-årig skolflicka.

Rent fysiskt så är du då överbevisad om att det inte bara är 9-åriga flickor i det svenska skolsystemet som har valt/ väljer den färgen.
Oavsett om dom bastar eller bara duschar...
:rolleyes:

Om nu en kille på 30 år har en rosa skjorta så kanske du förr eller senare märker att han inte är en 9-årig skolflicka.

Rent fysiskt så är du då överbevisad om att det inte bara är 9-åriga flickor i det svenska skolsystemet som har valt/ väljer den färgen.
Oavsett om dom bastar eller bara duschar...
:rolleyes:

Du e ju riktigt fyndig ibland :)

Jag ifrågasatte en killes rosa skjorta för en timme sedan ungefär, på krogen. Han blev arg när jag påstod att det var homoghey OCH väldigt feminint med en sån fin rosa skjorta. Och eftersom han blev arg så frågade jag om han var osäker på sin sexualitet och det gjorde inte saken bättre :( Jag hade min finske livvakt med mig som tur var, med en ännu fulare skjorta så jag klarade mig utan större blodvite även denna kväll :näsblod

Jag ifrågasatte en killes rosa skjorta för en timme sedan ungefär, på krogen. Han blev arg när jag påstod att det var homoghey OCH väldigt feminint med en sån fin rosa skjorta. Och eftersom han blev arg så frågade jag om han var osäker på sin sexualitet och det gjorde inte saken bättre :( Jag hade min finske livvakt med mig som tur var, med en ännu fulare skjorta så jag klarade mig utan större blodvite även denna kväll :näsblod

:rofl :hihi

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...