Rosa skjorta ?

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date
Om en rosa skjorta är gay vad är då detta. En hoj jag byggde och åkte omkring på -76->

MyBike.jpg

Nä är inte gay, gillar bara kombon rosa, mattsvart och krom.

Jag har nog faen en rosa skjorta någonstans också.:D

Nä skjortan har blitt trasor i verkstan men ett par justa slirrar kan jag bjuda på
Slirrar.jpg

Last edited:
Män i rosa överhuvudtaget hör endast hemma på Pridefestivalen.

Kalla mig gärna korkad, men det står jag för. Rosa är och kommer ALLTID att vara en chey eller gheyfärg. ;)

Jag gillar hur t.o.m tjejerna på SH ogillar män i rosa, precis som de flesta av oss killar! :tummenupp

Skönt att jag inte är den ende som är allergisk mot rosa herrkläder :)

Nu ska jag ta på mig min ROOOOSA tröja och åka till sjukhuset. ;)
MÄN kan ha i stort sett alla färger, men rosa och andra pastellfärger hör fanken inte hemma på en riktig MAN. :arsele

Nu ska jag ta på mig min ROOOOSA tröja och åka till sjukhuset. ;)
MÄN kan ha i stort sett alla färger, men rosa och andra pastellfärger hör fanken inte hemma på en riktig MAN. :arsele

Det krävs en riktig MAN att kunna bära upp dessa färger! Fast vi har ju alla olika preferens om vad som är en rktig man.....

Bifogat

• inglorious_basterds_brad%20pitt%20cannes-thumb-430x384-90546.jpg
    inglorious_basterds_brad%20pitt%20cannes-thumb-430x384-90546.jpg
    74.1 KB · Visningar: 47
Det krävs en riktig MAN att kunna bära upp dessa färger! Fast vi har ju alla olika preferens om vad som är en rktig man.....
Den där Pitt verkar vara en omogen skitstövel som inte vet vad han vill om man får tro tabloiderna (givietvis läst mellan raderna) Han kan gott fjanta runt i rosa kostymer

Det jag inte riktigt förstår är att det skulle vara ett jätteproblem att uppfattas som ghey, gay, homosexuell eller vad det nu heter på sporthoj...?

Är alla situationer i vardagslivet sexuella?
Jag är lyckligt gift och inte särskilt intresserad av hur andra kvinnor uppfattar min sexualitet just nu. Absolut totalt djävla ointresserad om hur andra killar uppfattar min sexualitet.

Blir det inte litegrann att problemet ligger i betraktarens upplevelse, lixom lite patetiskt och synd om dem som tror att de kan avgöra en annan persons sexuella läggning utifrån ett färgval?

litegrann min infallsvinkel: livet är lite för värdefullt för att gå omkring och vara mainstream och klä sig utifrån fördomsfulla, inskränkta bönders och pigors åsikter?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT