Rosa skjorta ?

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date
Letade genom hela din blogg nu...fann inga bilder på gudfadern din:confused:
..uppskattade dock orgy-torr-jyck-bilden på tjejerna :)
Jag e juh mörk..men jag passar faen inte i rosa o turkos...ifs..inte för att jag har tänkt/testat d..men d lär se för fuckedup ut! :wiggle

Kom ju på att far inte har rosa på den bilden.

Don´t knock it until U tried it.........

Jag köpte en rosa skjorta för 60:- på dressman.

Den är perfekt när man är ute efter att reta upp sporthojare :fakta

Att en kille skulle ha ett klädesplagg på sig i rosa är ju precis lika tokigt craaaazy som att en tjej skulle ha något på sig i ljusblått. :1pajas

;)

Kom ju på att far inte har rosa på den bilden.

Don´t knock it until U tried it.........

hmm..men jag vågar inte köpa en rosa skjorta i affären...du får gå o tchöpa en till mig och skicka :)
Rätt gey och shoppa....för en kille alltså:näsblod

lägg upp bild på din rosa fassa nu daaa!! :)

hmm..men jag vågar inte köpa en rosa skjorta i affären...du får gå o tchöpa en till mig och skicka :)

lägg upp bild på din rosa fassa nu daaa!! :)

Min pappa e inte rosa jue....Håller på att leta..

Äää va inte så barnslig halka in på NK å shoppa, om någon frågar så kan du säga att de e till din pappa!!:rolleyes:

Beror väl helt och hållet på vad som shoppas? Det är ju trots allt ganska macho att handla en hylsnyckelsats, en stor skiftnyckel, fem liter motorolja och en multifjärrkontroll. :yoparty

:rolleyes:

Att en kille skulle ha ett klädesplagg på sig i rosa är ju precis lika tokigt craaaazy som att en tjej skulle ha något på sig i ljusblått. :1pajas

;)

va? du e ironisk nu va?! :va

ljusblå är min färg, är man mörk med blåa ögon är ljusblått helt perfekt för att framhäva ögon och det bruna. :tummenupp

rosa är fint, men passar definitiv inte alla.

va? du e ironisk nu va?! :va

ljusblå är min färg, är man mörk med blåa ögon är ljusblått helt perfekt för att framhäva ögon och det bruna. :tummenupp

rosa är fint, men passar definitiv inte alla.

Du får nog lägga din allvarsmask åt sidan ett tag, damen! ;)

Äää va inte så barnslig halka in på NK å shoppa, om någon frågar så kan du säga att de e till din pappa!!:rolleyes:

NK?Never Ever att jag sätter min fot därinne!
Stör mig nämligen på folk som försöker vara något de inte är..och det är ALLA därinne..utan undantag!!!!!

vågar faen inte ens köpa phillingar till mig själv utan att känna mig gey:gnissla

Beror väl helt och hållet på vad som shoppas? Det är ju trots allt ganska macho att handla en hylsnyckelsats, en stor skiftnyckel, fem liter motorolja och en multifjärrkontroll. :yoparty

:rolleyes:

:rofl det är väl inte att shoppa!!!! sånt e bara manligt!
Man kan juh hänga i de gångarna i flera timmar utan att känna sig avmaskuliniserad!
men att handla kläder...tänka på sitt utseende..inhandla parfym mm...sånt går juh bara bort !

ps. Min farsa hade sagt upp faderskapet om han såg mig i en rosa skjorta !!!

Du får nog lägga din allvarsmask åt sidan ett tag, damen! ;)

Bort med allvarsmasken och fram med tequilamasken :tuttar

Last edited:
NK?Never Ever att jag sätter min fot därinne!
Stör mig nämligen på folk som försöker vara något de inte är..och det är ALLA därinne..utan undantag!!!!!

Om du inte går in där hur kan du då veta att det är så?:va

ps. Min farsa hade sagt upp faderskapet om han såg mig i en rosa skjorta !!!
Du får det att låta som om det är en dålig sak...:näsblod

Man kan juh hänga i de gångarna i flera timmar utan att känna sig avmaskuliniserad!
men att handla kläder...tänka på sitt utseende..inhandla parfym mm...sånt går juh bara bort !

Ja usch vad hemskt att gå runt och se lite hygglig ut samt lukta gott de e för geijigt eller scheyigt det....

Last edited:

äh inte lönt att bry sig, är man säker i sin manlighet kan man ha på sig vad som helst, även en rosa skjorta. :tummenupp

:arsele:D

Var inte det dessutom modernt för 5-6 år sen? Har bratsen fortfarande dessa på sig?

äh inte lönt att bry sig, är man säker i sin manlighet kan man ha på sig vad som helst, även en rosa skjorta. :tummenupp

:arsele:D

:asgarvmedsalsasås

:5sure wtf..jag e säkerr goddamnit!!!!!
Bara osäker på min skelning som är SÅÅ AVTÄNDANDE enligt tchjejjer.........................................

:rofl det är väl inte att shoppa!!!! sånt e bara manligt!

Det låter som att du omfamnat det metrosexuella mansidealet fullt ut. Nästan. :hihi

Ja usch vad hemskt att gå runt och se lite hygglig ut samt lukta gott de e för geijigt eller scheyigt det....

Men jag luktar juh inte unken...bryr mig mindre om vad jag sätter på mig..men jag tror inte jag ser ut som en luffare iaf....ni får bedöma :P

Jag har vart där inne (NK) ett par ggr...och jag blir bara förbannad på dessa jävla wannabeez.
Testa och snacka teknik med killarna på Pioneer avdelningen....de pissar ner sig om man frågar tekniska saker.....

För att inte tala om 'jag-vill-så-gärna-se-och-betee-mig-överklassigt' attityden som är sååååååååååååååååååå genomskinlig......
Menar....hur lätt är det att respektingivande lyssna på en kille som har en scarf ? for fuck sake.......funkar inte :5sure

ahwell..han får väl säga upp faderskapet då....så e d med hårdingfarsor:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT