ronneby-karlskrona????

tobbe__86

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2003
Hoj
:( nej
tja alla mc åkare jag kommer från ronneby det ska finnas ett gäng från karlskrona ingen härsom vet vilka det är??? eller är det någon som vet vad som händer med sidekicks?? men ha det bra!! mvh Tobbe :banana

Tjena...

Jag kommer från Karlskrona! :tummenupp
Men tillhör inte "gänget" som brukar köra... Tror jag vet vilka du menar. Dom e typ 5-6st.... Brukar köra och wheela :yoparty

Men jag och en polare brukar vara ute och köra alltid roligare när man e fler! :D

Körde igenom ronneby i somras. Har för mig att detta kortet är tagen på en shell-station där, känns den igen? Iaf så blåste det förbi 2st plastraketer på slangen när vi stod där o pustade ut :yoparty kan det ha varit RP måntro?

ronneby.jpg

woofes skrev:
Körde igenom ronneby i somras. Har för mig att detta kortet är tagen på en shell-station där, känns den igen? Iaf så blåste det förbi 2st plastraketer på slangen när vi stod där o pustade ut :yoparty kan det ha varit RP måntro?

ronneby.jpg

Beror på vilka hojar det var som drog förbi!?
Snygg Retta!

tackar!

minns faktiskt inte, det gick så fort :rolleyes:
kan dock minnas ett twin-muller iaf ;)

ja du

ja dagens ungdom det är inte lätt när man har en kompis som har en r1 som man kan låna!! och är man mc kåt så är det bara så hehe men vad sammlas kn gänget på sommaren???? :tummenupp

tobbe__86 skrev:
ja dagens ungdom det är inte lätt när man har en kompis som har en r1 som man kan låna!! och är man mc kåt så är det bara så hehe men vad sammlas kn gänget på sommaren???? :tummenupp

Vi sammlas på Poserplatsen(torget) så klart... :yoparty

Var i blekinge bor du då ?

jag bor i ronneby! va lungn för att jag ska va där i sommar när jag fått mitt körkort till bil=( det blir mc också he

Sweppe skrev:
Torget!

Då ska jag stanna i sommar när jag ser er där.... :tungan

Det tycker jag du gör rätt i :tummenupp
Sen får du hänga med och slanga lite utanför polishuset....det är RP standard :yoparty

tobbe__86 skrev:
Han måste ju vara pantad om han lånar ut den till en 17 åring.

OK.......

Jag e med :rock standard grej! Låter kul :D

Nä nu ska jag iväg och :fyllisar

"Gabbe" Var det dig jag träffade vid Preem i vedeby i somras? :confused:

Last edited:
Sweppe skrev:
OK.......

Jag e med :rock standard grej! Låter kul :D

Nä nu ska jag iväg och :fyllisar

"Gabbe" Var det dig jag träffade vid Preem i vedeby i somras? :confused:

Vet inte om det var mig du träffade , men det är väl inte omöjligt...tankade nästan alltid på preem...hade en kawaZX7R första delen av somaren , men bytte sen till en R1-02 grå/svart(R.I.P)

mmm det är möjligt att han är men jag tar det lungt har tex aldrig kört på bakslangen men det har jag gjort med min cross dätimot he!! jupp det är bara det om jag ska följa med så kan jag nog inte låna hanns hoj för han ska sölja den i vinnter :mad: men man kanske kan få åka lite där bak vore ju kul jag kan filma!! hehehehe :yoparty :Bugar

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra