Roligt, billigt och enkelt.

GSXR1100R skrev:
2664177 Striders hoj lekte Exxon Valdez på Falkens ERF

Tror att vattenpumpen la av utan att Ingemar uppmärksammade detta förrän motorn stannade pga överhettning. Veckan därpå kvalades det till ERF. Och det stannade som sagt till endast ett kval innan den moroten inte ville vara med längre.

He he :D Är oscar på krigstigen månne... inget att göra... rastlös... eller bara retsticka!? :D

.

flykay76 skrev:
2664763 He he :D Är oscar på krigstigen månne... inget att göra... rastlös... eller bara retsticka!? :D

.

Nej, jag bara undrar hur en sådan fråga kan komma från en som vet allt om rr, och som verkligen borde veta vad svensk rr har att erbjuda och vad varje klass innebär!

POsitivt är att man egentligen inte kan förlora med en SV. Går det bra så är det trots hojen, och går det dåligt är det hojens fel. Jag tror (och hoppas) att fyrtaktarna är hopplöst underlägsna. :gnissla

Mattias skrev:
2664845 POsitivt är att man egentligen inte kan förlora med en SV. Går det bra så är det trots hojen, och går det dåligt är det hojens fel. Jag tror (och hoppas) att fyrtaktarna är hopplöst underlägsna. :gnissla

De e gott att du blir kvar Mattias, vart annars skulle jag hitta depåcigg:D

christer skrev:
2664850 De e gott att du blir kvar Mattias, vart annars skulle jag hitta depåcigg:D
Jag är som HIV. Lätt att få, omöjlig att bli av med.
Fast man är ju undanskuffad till ERF (Emulerad Racing för Fegisar), så det blir väl bara på b-rejset vi kan par-röka. Och alla träningar, såklart.

oscar skrev:
2664828 Nej, jag bara undrar hur en sådan fråga kan komma från en som vet allt om rr, och som verkligen borde veta vad svensk rr har att erbjuda och vad varje klass innebär!

Grymt OT men jag noterade i din signatur att du hade skrivit ett antal personer som du hade tänkt att "spöa" nästa år i Superstock 600... Det e ju skönt att se att man inte finns med i den listan :D :hojraket :hej

.

Mattias skrev:
2664845 Positivt är att man egentligen inte kan förlora med en SV. Går det bra så är det trots hojen, och går det dåligt är det hojens fel. Jag tror (och hoppas) att fyrtaktarna är hopplöst underlägsna. :gnissla
Det är just din förhoppning att fyrtakt i 250 SP inte rår på tvåtakt som jag har varit nyfiken på att utsätta för prövning. 650 cc/72 hk borde trots sämre chassie inte vara chanslöst mot Aprilia RS 250. Och som sagt: går det inte är det lätt att skylla på den undermåliga fjädringen och/eller den höga vikten. Det är värt ett försök!

Nyteknik skrev:
2664978 Det är just din förhoppning att fyrtakt i 250 SP inte rår på tvåtakt som jag har varit nyfiken på att utsätta för prövning. 650 cc/72 hk borde trots sämre chassie inte vara chanslöst mot Aprilia RS 250. Och som sagt: går det inte är det lätt att skylla på den undermåliga fjädringen och/eller den höga vikten. Det är värt ett försök!

Eller du! Jag har en sketa bra ide om att köra en TL 1000 i R1000. Det måste ju vara helt tokbra :brynad

Victor skrev:
2665065 Eller du! Jag har en sketa bra ide om att köra en TL 1000 i R1000. Det måste ju vara helt tokbra :brynad

eller köra TL/TLR i BoTT som kommer gå tillsammans med ERF... kan bli en riktigt rolig klass ;) (BoTT= Battle of The Twins)
R1000 reglemente, dock endast 2 cylindrar och 750-1250cc om jag inte minns fel?

håkan skrev:
2665186 eller köra TL/TLR i BoTT som kommer gå tillsammans med ERF... kan bli en riktigt rolig klass ;) (BoTT= Battle of The Twins)
R1000 reglemente, dock endast 2 cylindrar och 750-1250cc om jag inte minns fel?

Ska det gå en BoTT-serie nästa år?

håkan skrev:
2665186Eller köra TL/TLR i BoTT som kommer gå tillsammans med ERF... kan bli en riktigt rolig klass ;) (BoTT= Battle of The Twins) R1000 reglemente, dock endast 2 cylindrar och 750-1250cc om jag inte minns fel?
Både A- och B-förare? Låter kul! Ska läsa på lite, men jag undrar om det är "billigt" och "enkelt".

Nyteknik skrev:
2665266 Både A- och B-förare? Låter kul! Ska läsa på lite, men jag undrar om det är "billigt" och "enkelt".
Hej!
Jag har läst igenom denna tråd med alla dess för och emot.
men det jag egentligen undrar är vad 1,11,617 som NYTEKNIK
skriver är för varvtid. Vilken bana och vilken hoj???:confused:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey