Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är ni inte kloka? Tar ju minst ett år att återhämta sig! Nä fy fan, pass säger jag![]()

Jag tror att du börjar bli lite gammal...![]()
![]()
![]()
(Homer-citat för er som inte kollar Simpsons...)No beer makes Barrett go something something. Go crazy? Don´t mind if I do!(Homer-citat för er som inte kollar Simpsons...)
Fotografen kanske gjort nå skojigt![]()
![]()

ville bara säga att jag mår som jag gjorde på horkanoten! men jag får inte skriva på fyllan enligt reglerna så detr är dags att sova!!
Mamma kommer på besök i morgon!! 10:00 uppstälning!!!! hur fan kommer det gå?? väck mig bitte!!!!!!
// Svårt trasig
ville bara säga att jag mår som jag gjorde på horkanoten! men jag får inte skriva på fyllan enligt reglerna så detr är dags att sova!!
Mamma kommer på besök i morgon!! 10:00 uppstälning!!!! hur fan kommer det gå?? väck mig bitte!!!!!!
// Svårt trasig

Tror mera på tvångstörja och mjuka vita väggar vad det gäller Freddie.![]()
+1 på det....
)Säger killen som för tolfte gången fyller på whiskyglaste i källaren medans vi mekar Linus 650, ehhheeee)

Det är modigt! Glöm inte att filma när ni provstartar så vi andra får ta del av att hur en fyllemekad hoj kan låta![]()
(eftersom jag gjorde exakt samma misstag på crossbanan i Botkyrka så kör både jag och Linus numera UTAN pluggarna i uppsamlingskärlen...)
/issi
Kan skvallra om att det gick bra tillslut...![]()
Efter att båda killarna nästan kickat ihjäl sig, bytt tändbox fram å tillbaka mm så fick någon av dem en snilleblixt....
Hojen hade ju faktiskt mer eller mindre legat på sidan under hela mekningen...
Så med tömda uppsamlingskärl så startade "Häxfemtin" snällt!![]()
(eftersom jag gjorde exakt samma misstag på crossbanan i Botkyrka så kör både jag och Linus numera UTAN pluggarna i uppsamlingskärlen...)
/issi
Men... Förlorar ni inte själva påängen med att ha uppsamlingskärl dådå?![]()
![]()
Åja, jag kickade kanske fem gånger och Linus typ tio. Tändboxen byttes en gång. Dumma dumma dig, fakta!!
Jävla vettigt med kanske 65 hästar på lerigt stubbgärde![]()
![]()
![]()
Men ROLIGT (även att ligga bakom i sprutet, hehe)!!!

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |