Rockbåt / Motardgrogg 10-11 nov

Skrämde vi livet ur Barrett!??!
vi får vara snälla till han kliver på båten och inte har nånstans att fly:gnissla

Nej fan nu skall man träna på att :fyllisar

//Mcbudet
 
Hörde just att det är slutsålt till Bandit båten :yoparty
Trist för er som inte han anmäla er för vi andra kommer att ha en resa över havet som sent skall glömmas :fyllisar :Rockbanan :pussa :cpparty :kryckor :1pajas :öl :tuttar
Men det kanske går att smuggla ombord folk via nån bil eller så :D
 
nu har man tränad lite inför helgen, så man hoppas allt går som tänkt..??? (men det brukar de ju inte göra)
 
Inte för att det spelar så stor roll, båten hade lika gärna kunnat ligga kvar i hamnen, men var ska vi? :hihi
 
Det ska bli storm till helgen... :näsblod

Man får dricka svinmycket för att komma i samma gungning som båten :D

Men det går, om man vill... :yoparty

/issi
 
Det ska bli storm till helgen... :näsblod

Man får dricka svinmycket för att komma i samma gungning som båten :D

/issi

Som marcus säger. Båten kunde lika gärna ligga kvar i hamn, vi kommer inte märka ngn skillnad om det så är orkan :D
Men är oxå lite nyfiken på vart vi egentligen ska? Finland? Estland? Uzbekistan?
Hur o var går färjan? Värtahamnen?
 
vi är fan inte där för att åka båt! skit i vart vi ska!!! vi är där för att supa och lyssna på hårdrock!:yoparty :fyllisar
 
Avresa 10/11 lördag kl 19:15 värtahamnen
Ankomst 11/11 söndag kl 18:15 värtahamnen

Och under tiden kommer båten åka förbi Mariehamn och Åbo. Men vem bryr sig de ända man vill veta är ju när man ska kliva på och kliva av båten :D
 
Avresa 10/11 lördag kl 19:15 värtahamnen
Ankomst 11/11 söndag kl 18:15 värtahamnen

Och under tiden kommer båten åka förbi Mariehamn och Åbo. Men vem bryr sig de ända man vill veta är ju när man ska kliva på och kliva av båten :D

OK då vet ja när vi ska vara där.:tummenupp resten löser sig nog själv
 
Man får väll dunka av ett morgon pass så man är i fin form till resan!:yoparty
 
Det lovar jag dig! ett helrör blev 4 grogg då du blandade motardgrogg åt mig och polaren då vi kom insladdades i örebro i v70 lätt försenade pga snöstorm..

nu ser du till att ta en riktigt fin motardgrogg för mig med vännen:pannkyss
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top