Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är ni inte kloka? Tar ju minst ett år att återhämta sig! Nä fy fan, pass säger jag![]()
Jag tror att du börjar bli lite gammal...![]()
![]()
![]()
No beer makes Barrett go something something. Go crazy? Don´t mind if I do!(Homer-citat för er som inte kollar Simpsons...)
Fotografen kanske gjort nå skojigt![]()
![]()
ville bara säga att jag mår som jag gjorde på horkanoten! men jag får inte skriva på fyllan enligt reglerna så detr är dags att sova!!
Mamma kommer på besök i morgon!! 10:00 uppstälning!!!! hur fan kommer det gå?? väck mig bitte!!!!!!
// Svårt trasig
ville bara säga att jag mår som jag gjorde på horkanoten! men jag får inte skriva på fyllan enligt reglerna så detr är dags att sova!!
Mamma kommer på besök i morgon!! 10:00 uppstälning!!!! hur fan kommer det gå?? väck mig bitte!!!!!!
// Svårt trasig
Tror mera på tvångstörja och mjuka vita väggar vad det gäller Freddie.![]()
+1 på det....
)Säger killen som för tolfte gången fyller på whiskyglaste i källaren medans vi mekar Linus 650, ehhheeee)
Det är modigt! Glöm inte att filma när ni provstartar så vi andra får ta del av att hur en fyllemekad hoj kan låta![]()
(eftersom jag gjorde exakt samma misstag på crossbanan i Botkyrka så kör både jag och Linus numera UTAN pluggarna i uppsamlingskärlen...)
/issi
Kan skvallra om att det gick bra tillslut...![]()
Efter att båda killarna nästan kickat ihjäl sig, bytt tändbox fram å tillbaka mm så fick någon av dem en snilleblixt....
Hojen hade ju faktiskt mer eller mindre legat på sidan under hela mekningen...
Så med tömda uppsamlingskärl så startade "Häxfemtin" snällt!![]()
(eftersom jag gjorde exakt samma misstag på crossbanan i Botkyrka så kör både jag och Linus numera UTAN pluggarna i uppsamlingskärlen...)
/issi
Men... Förlorar ni inte själva påängen med att ha uppsamlingskärl dådå?![]()
![]()
Åja, jag kickade kanske fem gånger och Linus typ tio. Tändboxen byttes en gång. Dumma dumma dig, fakta!!
Jävla vettigt med kanske 65 hästar på lerigt stubbgärde![]()
![]()
![]()
Men ROLIGT (även att ligga bakom i sprutet, hehe)!!!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |