Rockbåt / Motardgrogg 10-11 nov

Är ni inte kloka? Tar ju minst ett år att återhämta sig! Nä fy fan, pass säger jag :D
 
Vem är det du slår.
Du ser ju helt galen ut?

View attachment 214668

Bildtexten är GIVEN !!!

"Ge mig en öl till - JAG KAN KARATE!!!" eller
"Inte fan tänker jag signera din bild - JAG KAN KARATE!!!" eller
"LIGGA!! - JAG KAN KARATE!!!" eller
Visa mig det där jämrans bogvisiret - JAG KAN KARATE!!!" eller helt enkelt
"JAG KAN KARATE!!!"
 
ville bara säga att jag mår som jag gjorde på horkanoten! men jag får inte skriva på fyllan enligt reglerna så detr är dags att sova!!
Mamma kommer på besök i morgon!! 10:00 uppstälning!!!! hur fan kommer det gå?? väck mig bitte!!!!!!

// Svårt trasig
 
ville bara säga att jag mår som jag gjorde på horkanoten! men jag får inte skriva på fyllan enligt reglerna så detr är dags att sova!!
Mamma kommer på besök i morgon!! 10:00 uppstälning!!!! hur fan kommer det gå?? väck mig bitte!!!!!!

// Svårt trasig


Upp å hoppa...:rolleyes:
 
ville bara säga att jag mår som jag gjorde på horkanoten! men jag får inte skriva på fyllan enligt reglerna så detr är dags att sova!!
Mamma kommer på besök i morgon!! 10:00 uppstälning!!!! hur fan kommer det gå?? väck mig bitte!!!!!!

// Svårt trasig

jag tror att du skulle må bra av en vecka eller två i kumla ;)
 
Tror mera på tvångstörja och mjuka vita väggar vad det gäller Freddie. :arsele
 
Tror mera på tvångstörja och mjuka vita väggar vad det gäller Freddie. :arsele

+1 på det....

)Säger killen som för tolfte gången fyller på whiskyglaste i källaren medans vi mekar Linus 650, ehhheeee)
 
+1 på det....

)Säger killen som för tolfte gången fyller på whiskyglaste i källaren medans vi mekar Linus 650, ehhheeee)

Det är modigt! Glöm inte att filma när ni provstartar så vi andra får ta del av att hur en fyllemekad hoj kan låta :crash
 
Det är modigt! Glöm inte att filma när ni provstartar så vi andra får ta del av att hur en fyllemekad hoj kan låta :crash

Kan skvallra om att det gick bra tillslut... :tummenupp

Efter att båda killarna nästan kickat ihjäl sig, bytt tändbox fram å tillbaka mm så fick någon av dem en snilleblixt....
Hojen hade ju faktiskt mer eller mindre legat på sidan under hela mekningen...

Så med tömda uppsamlingskärl så startade "Häxfemtin" snällt! :D
(eftersom jag gjorde exakt samma misstag på crossbanan i Botkyrka så kör både jag och Linus numera UTAN pluggarna i uppsamlingskärlen...)

/issi
 
(eftersom jag gjorde exakt samma misstag på crossbanan i Botkyrka så kör både jag och Linus numera UTAN pluggarna i uppsamlingskärlen...)

/issi


Men... Förlorar ni inte själva påängen med att ha uppsamlingskärl dådå? :bow


:D
 
Kan skvallra om att det gick bra tillslut... :tummenupp

Efter att båda killarna nästan kickat ihjäl sig, bytt tändbox fram å tillbaka mm så fick någon av dem en snilleblixt....
Hojen hade ju faktiskt mer eller mindre legat på sidan under hela mekningen...

Så med tömda uppsamlingskärl så startade "Häxfemtin" snällt! :D
(eftersom jag gjorde exakt samma misstag på crossbanan i Botkyrka så kör både jag och Linus numera UTAN pluggarna i uppsamlingskärlen...)

/issi

Åja, jag kickade kanske fem gånger och Linus typ tio. Tändboxen byttes en gång. Dumma dumma dig, fakta!!

Jävla vettigt med kanske 65 hästar på lerigt stubbgärde :gnissla :yoparty :tummenupp
Men ROLIGT (även att ligga bakom i sprutet, hehe)!!!
 

Bifogat

  • DSC00137.jpg
    DSC00137.jpg
    39.1 KB · Visningar: 63
Men... Förlorar ni inte själva påängen med att ha uppsamlingskärl dådå? :bow


:D

Ähh! I enduroskogen kan man köra utan... :tungan
Både jag och Linus har "lyxuppsamlingskärl" i aluminium som Harry har tillverkat och för att slippa montera bort dem så skruvar vi bara ur bottenpluggen...

Skogsfolk kör väl oftast helt utan och med öppen vevhusventilation. :va


/issi

Åja, jag kickade kanske fem gånger och Linus typ tio. Tändboxen byttes en gång. Dumma dumma dig, fakta!!

Jävla vettigt med kanske 65 hästar på lerigt stubbgärde :gnissla :yoparty :tummenupp
Men ROLIGT (även att ligga bakom i sprutet, hehe)!!!

MOAHAahahaha!!
Hatar när Linus sprutar i ansiktet... :hihi :rodnar :hihi

/issi
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top