Roadracing.se ?

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Har det glömts att betalas för domänen ?

Sidan har legat nere ett par dagar...

Någon som vet? JP?

//Anders

Jörgen Player Special skrev:
Våra licenspengar kan ju gå till en sajt istället för FUCKINGJÄVLA SKIT IB! Ärligt talat är det bara jag som är missnöjd med IB Motorsport?

/JPS

Jag har inte ens fått IB (och ja, jag har löst ut licensen). :va

När vi ändå har IB på tråden, var det någon mer än jag som blev förbannad att det inte stod ett enda ord om KGA i senaste nummret som kom ut idag?
Helt otroligt! En enda sida Roadracing och det var från Stocksport/Knutstorp... :mad:
Jag mailade Anders Hallberg som är reporter för IB och RR i tidningen och fick ett beklagligt svar från honom;
Han hade semester och dom ville inte skicka en ersättare!!??!! :kocko
Dom missar alltså att bevaka ett av dom största RR eventen i Sverige...

Ännu värre är att.... Anders får sluta då dom tydligen inte har tillräckligt med uppdrag åt honom!!????!!! :eek:

DETTA ÄR JU FÖR TUSAN SKANDAL!!!

:gnissla

Gör som jag, skriv och berätta vad ni tycker om detta till IB.

Låt dom få höra vad vi tycker om detta... vet inte hur många RR förare som har IB och saknade repotage men vi borde åtminstånde kunna dunka in 100 mail om alla härifrån skriver nått till dem...

VD mikael.ericsson@lt.nu

kopia till:

Tf. redaktionschef christer.flythstrom@ib.se

:tummenupp

Last edited:
Jörgen Player Special skrev:
Våra licenspengar kan ju gå till en sajt istället för FUCKINGJÄVLA SKIT IB! Ärligt talat är det bara jag som är missnöjd med IB Motorsport?

/JPS

Allvarligt, om bara en bråkdel av de pengar ni idag betalar indirekt för IB istället utnyttjades effektivt till arbtet för en site skulle det med största sannolikhet bli en sjuhelvedes rr-site!

Disclaimer: Jag fråntar mig helt ansvaret till att rr.se är nere. Domänavgiften har som redan nämts ej betalats av berörd/berörda personer hos Svemo, kanske pga semester-tider. Extra olyckligt eftersom många nu sista dagarna har anmält sig till Knutstorp via denna. Den kommer vara nere till ÅTMINSTONE måndag 15/8, troligtvis längre.

flykay76 skrev:
Gör som jag, skriv och berätta vad ni tycker om detta till IB.

Låt dom få höra vad vi tycker om detta... vet inte hur många RR förare som har IB och saknade repotage men vi borde åtminstånde kunna dunka in 100 mail om alla härifrån skriver nått till dem...

VD mikael.ericsson@lt.nu

kopia till:

Tf. redaktionschef christer.flythstrom@ib.se

:tummenupp

Jag tycker att våra licenspengar kan gå till swedeis blaska hellre 10 sidor rr i månaden än 2 sidor varrannan vecka :fakta
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=90687

Last edited:
jP skrev:
Allvarligt, om bara en bråkdel av de pengar ni idag betalar indirekt för IB istället utnyttjades effektivt till arbtet för en site skulle det med största sannolikhet bli en sjuhelvedes rr-site!

Disclaimer: Jag fråntar mig helt ansvaret till att rr.se är nere. Domänavgiften har som redan nämts ej betalats av berörd/berörda personer hos Svemo, kanske pga semester-tider. Extra olyckligt eftersom många nu sista dagarna har anmält sig till Knutstorp via denna. Den kommer vara nere till ÅTMINSTONE måndag 15/8, troligtvis längre.

Jag är inte helt säker, men jag tror 300-400 spänn av licensen går till IB.. OM det är så, så är det för djävligt.. Kan likagärna läsa hänt i veckan!

Vi måste jobba på en förändring här!

/JPS

folkrace och en massa annan skit kan du skriva sidor om! Humm .. man undrar ju vad IB är för folk! :kocko

guzzo skrev:
folkrace och en massa annan skit kan du skriva sidor om! Humm .. man undrar ju vad IB är för folk! :kocko

Dom skriver för sina prenumeranter alltså har folkrace mer licensierade förare än rr men frågan är om en rr-förare har lusta att dega 400 kr för 1-2 sidor varannan vecka? :va

Gör som stöd Sporthoj.com magazine :tummenupp

flykay76 skrev:
Jag har inte ens fått IB (och ja, jag har löst ut licensen). :va

När vi ändå har IB på tråden, var det någon mer än jag som blev förbannad att det inte stod ett enda ord om KGA i senaste nummret som kom ut idag?
Helt otroligt! En enda sida Roadracing och det var från Stocksport/Knutstorp... :mad:
Jag mailade Anders Hallberg som är reporter för IB och RR i tidningen och fick ett beklagligt svar från honom;
Han hade semester och dom ville inte skicka en ersättare!!??!! :kocko
Dom missar alltså att bevaka ett av dom största RR eventen i Sverige...

Ännu värre är att.... Anders får sluta då dom tydligen inte har tillräckligt med uppdrag åt honom!!????!!! :eek:

DETTA ÄR JU FÖR TUSAN SKANDAL!!!

:gnissla
Jag har inte löst licensen i år och får den fortfarande :confused:

jP skrev:

Och det handlar ju om så enormt stora pengar också som måste betalas i domänavgift. Vad kan det vara? 250-300 kr/år?

//Surgubbe mode on:

Ska maila på en gång, tycker fan att det är katastrof. :mad:
En jävla sida om RR i senaste IB, och inget om SO't på Kalskoga.

Nä, sänk min licens med 300 spänn, och ge fan i att skicka nån tidning till mig. Vill inte läsa 4 sidor om nåt folkrace i överkalix.... :mad:

Vaddå ville inte skicka nån ersättare till Karlskoga! Dom tar ju för fan del av våra licenspengar, då har dom väl ett ansvar att se till att det skrivs om RR oxå... :fakta

Till nästa år efterlyser jag en kryssruta när man betalar licensen. Jag vill prenumerera på IB (kostar 300:- extra).

//Surgubbe mode off:

Macke skrev:
Till nästa år efterlyser jag en kryssruta när man betalar licensen. Jag vill prenumerera på IB (kostar 300:- extra).

Och en kryssruta för den här försäkringen som ingår i licensen. Har man redan en privat olycksfall så kanske man inte vill ha dubbla.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT