Victor skrev:Och en kryssruta för den här försäkringen som ingår i licensen. Har man redan en privat olycksfall så kanske man inte vill ha dubbla.
Ingen dum idé faktiskt.....

BTW: Argt mail skickat nu......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Victor skrev:Och en kryssruta för den här försäkringen som ingår i licensen. Har man redan en privat olycksfall så kanske man inte vill ha dubbla.
Johan skrev:Kanske kan lägga pengarna på ett uppslag i DN en gång i månaden / varannan vecka med motsvarande reportage som i IB idag.
Då skulle man ju även nå utanför den innersta kretsen som löst licens.
Hur många läsare har IB egentligen om man räknar bort licensierat motorfolk. Dvs hur många köper blaskan som lösnummer?
Johan skrev:Hur många läsare har IB egentligen om man räknar bort licensierat motorfolk. Dvs hur många köper blaskan som lösnummer?
Webspy skrev:Det tycker inte jag !
Försäkringen man får med licensen kan man se som ett kompliment till den försäkrng man själv tecknar - Man kan aldrig ha för mycket försäkring !
//A
Macke skrev:Ingen idé att ha ett "komplement" va, man får väl ändå bara utnyttja En försäkring vid eventuell skada.
Webspy skrev:Inte när det gäller personskada - så har iaf jag fått det förklarat för mig.
(någon får gärna rätta mig)
oscar skrev:SUCK vilka taskiga ursäkter! Varför skriver de om falkrace, gocart, crosscart och sånt när STCC är den serie "som håller absolut högst klass"!?
Hade varit bättre att lägga våra 400 spänn på tex lägre startavgifter!
![]()
Swedie skrev:Får JAG det underlag av 400kr av alla nuvarande licensägare så kommer jag definitivt kunna producera bra mycket mer än vad som ni ser i IB. Så om ni pratar med Svemo, säg att SH som ända ska starta tidning gärna tar på sig ansvaret att skriva om Sverige och Roadracing!
Senaste IB var helt hemskt dålig då det är precis som Macke säger. Det saknas sååå mycket av vad som hänt.
moto-gg skrev:om inte jag missminner mig så har svemo signat ib för nästa år?![]()
Men alla har väl rätt att avstå sin prenumertaion a400sek![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |