Thomas_W
Ja inte bitter
Plocka isär hojen är ju ingen konst - det grejar till och med jag lätt - utan manual...
Det är vid moment sätta ihop rätt delar på rätt plats det börjar bli knivigt.
Till TS - Tjöp!
Så mycket roligt för så lite pengar är svårt att hitta, men, satsa helst på -07 och framåt - du vill ju se cool ut vid korvmojjen också...
Ylande radfyror är ju hela essensen med mc-körning...
PoK
KK
Helt rätt! hop-plockningen blir självklart utmaningen, Dock har jag dokumenterat friskt med hjälp av digital-kameran och sorterat alla delarna snyggt och prydligt i en jäkla massa plastlådor för att hålla reda på sakerna.....
Och skiter det sig får jag gå 25 meter över till grannen som är riktigt duktig på att meka hoj.....
Har bara en sista sak att plocka den innan det åker iväg en massa saker på pulverlackering och det är styrstammen. Sitter med en special-mutter där verktyget kostar cirka 800:- att beställa hem. Köpte en hylsa på Swedol för som jag slipar till istället för att få till det (vill kunna dra den med rätt moment när jag ska sätta ihop den). Morgondagen i garaget är räddad......
Kommer sedan även att lacka om tank mm så det kommer att se ut som en helt ny hoj..... Mycket nya delar inköpta oxå. Kommer att lägga upp en tråd om det när grejorna åker iväg för lackering (blir inte så långt emellan uppdateringarna då....).