Rensa upp här inne!

Är en Kawasaki Z750 -83 skäl nog att få vara medlem?

• Antal röstningar
    0
va e grejjen med gunvald-avatar?

bg, markus, kg, dreggel, mfl.

helknepigt att hålla koll på vem som skriver vad:mad:

Last edited:
Äh du har ju en hoj iaf mer än vissa. Vi delar ju tankar om allt mellan himmel och jord. Långt ifrån alla inlägg handlar om sporthojar. Vill inte vara den, skulle man hålla på den regeln så skulle många motard åkare säga hej då. Tyvärr motard är inte sporthoj. Men jäkligt grymma ändå.

Jag funderar på att komplettera den med en sån där webcambild tagen snett uppifrån också, så man ser ner i urringningen och mina i det perspektivet sammetslena rådjursögon riktas lite halvslutna in i kameran också, då får man garanterat stanna va?

:orolig

Eller en bild som antyder att du är på en tillställning och spontant skrattar åt ett skämt som nå´n dragit, samtidigt som det är din egen arm man ser i förgrunden; ergo, du har tagit bilden själv.

Det här med gunvald gunners verkar kul. Synd man är så utsocknes bara.. Men om jag får superkrafter som en riktig super duper hjälte, DÅ KAN JAG JU KÖRA FORTA TILL BROTTSLINGEN :hojraket för att sedan :machinegu tjyven/gottegrisen?

För visst får man väl super duper krafter om man är med i gunvald gunners?

Stöd Gunvald Gunners du med! Där samlas de hårdaste av hårda, de som får kettingjenget att blekna, de sanna SH-torterarna, de som får Gunvald Larsson att framstå som en mes....
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=212021

http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4367310&postcount=19

Vad är det för kriterier för att få anamma lite härligt, viljelöst flockbeteende? Har ju aldrig haft någon avatar av rädsla för att framstå som lite vek vid fel val. Gillar tanken på att någon kanske tror det är en hård medlem som postat innan de kollar en gång till.

Om det skulle bli aktuellt undrar jag om man kan få den i beige istället, gillar nämligtvis färger som sticker ut en smula?

Är det ok att ha de här frågeställningarna om man vill gå med i GG, vill självklart inte bryta mot kodex?
(Ber om ursäkt "in advance", så att säga, om frågorna är ställda så att de i någon mån väcker anstöt).

Vad är det för kriterier för att få anamma lite härligt, viljelöst flockbeteende?

Absolut viktigast är ditt hämnarmördartorterar-koncept! :mattias
Det är alltså motsvarigheten till fotbollsspelarnas målgester som kan vara volter , pirrueter o juck mot hörnflaggan.

En Gunvald Gunner skall ha sitt eget signum, sitt eget sätt att plågsamt torterarhämnas på skurkar i allmänhet och hojtjuvar i synerhet.

Därefter är det viktigt att du, i varje tråd som diskuterar uslingar, fräser ur dig ditt gunvald-gunner-hämnar-torterar-sätt eller iaf en väldigt hård kommentar som gör att alla inser att du sitter på ett oerhört freckt och plågsamt hämnartorterarknogmackageigenpåskurken-koncept.

Det kan vara det utalade:
- "Jag skulle rycka ut hans(skurkens) naglar, fritera dem och sedan låta honom äta upp dem med sina egna spyor som dippsås och därefter rulla honom i choklad med flingsalt och kasta in honom till ett par detoxande brudar"

eller så kunde du fälla kommentaren som gör att vi vet vad du är kababel till utan att behöva beskriva:
-"Skulle jag vara själv med honom (skurken) så skulle jag få Gunvald Larsson att framstå som en mes!"

eller så kunde du fälla kommentaren som gör att vi vet vad du är kababel till utan att behöva beskriva:
-"Skulle jag vara själv med honom (skurken) så skulle jag få Gunvald Larsson att framstå som en mes!"

Jag funtar på att starta en exakt lika dan grej.. bara med chuck norrise.. för han é mycke coooolareh än Gundval fjertson!:fart

:rolleyes:

din stavning tyder på att du är mentalt underutvecklad.

är det ens lönt att jag nämner det? :confused:

det kan ju vara att jag är dyslektiker(det är jag faktiskt seriöst, så alla ni andra som har svårt att stava på SH, I feel you!).. men sen finns det ju vissa saker.. som t.ex hur jag stavar "cool" som tyder på att jag var en gnutta oseriös.. men nä det kan det inte vara.

Att du ens orkar påpeka något tyder på att du måste ha väldigt tråkigt:) bli inte en surpuppa som CS och de där som gnäller hela tiden nu va:va

Jag tycker att alla med fler än 2 ventiler per burk ska ut!:Rockbanan

Jag röstar för att Kuritas ska vara kvar på livstid, det är så mycket roligare att läsa och delta när det finns intelligenta människor som skriver och diskuterar.
Sådeså.

Kasta ut någon som är väldigt hojintresserad? Kanske har enorm kunskap men ingen hoj? Till exempel.
Känns väll ganska dumt att kasta ut dom eller? :va

Fast vi kanske är som coola gänget i skolan, som stod och rökte uppe vid skogskansten och välte cycklar som inte hade 21 växlar..

det kan ju vara att jag är dyslektiker(det är jag faktiskt seriöst, så alla ni andra som har svårt att stava på SH, I feel you!).. men sen finns det ju vissa saker.. som t.ex hur jag stavar "cool" som tyder på att jag var en gnutta oseriös.. men nä det kan det inte vara.

Att du ens orkar påpeka något tyder på att du måste ha väldigt tråkigt:) bli inte en surpuppa som CS och de där som gnäller hela tiden nu va:va

du är förlåten.

men som straff måste du slänga alla dina träpjuckar.

Han...han...han har ju 4-ventilare :skrämd

Tveksamt, en igensotad oljerykande Kawa med övervarvade ventiler som mest troligt liknar trattkantareller, pitting likt kratrar eller plogfåror på kammarna. Då kan man inte tala om ventiler och öppning/stängning, mer fråga om att det är allmänt otätt. Alltså varken öppnar eller stänger utan mest bara pyser lite hela tiden. Vad skall man kalla det och är antalet "vaddetnuärsomrörsig" relevant?

Absolut viktigast är ditt hämnarmördartorterar-koncept! :mattias

Kvalar "...kittla dig tills du kissar ner dig"...in?

Men för helvete! Här har jag gått och köpt dyra sporthojar helt i onödan när det tydligen hade räckt med en Z750 för att få hänga här. :huvet

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman