Reklamfilmerna vi ogillar....

Såg precis den vidriga reklamen för Danonino, nån jävla yoghurt där barnen står och mästrar mamma om hur otrolígt näringsriktiga burkar de håller i. "DEN RÖDA FÄRGEN KOMMER FRÅN RÖDBETOR!". Mental mantelrörelse. :mad:

Bra reklam är Axe, där det sprutar svett ur snubbens armhåla.

Riesen och alla andra tyskdubbade skitreklamer. Har aldrig stoppat en i munnen och kommer inte heller att göra det. Äter hellre cyanid än förnedrar min kropp men det.

Här är iaf mycket bra reklam, finns flera olika på tuben. Skittles! :yoparty

[YOUTUBE-ID]MUJ4uorYPoY[/YOUTUBE-ID]

"Touch the rainbow. Taste the rainbow."

Låter som en reklam av tvivelaktig moralisk karaktär för Stockholm Pride.

Tacka vet jag Captain Morgan! "Is there a little captian in you?"
Man behöver ju inte ens säga namnet på rommen till bartendern.. Skicka upp benet och det blir Morgan i glaset! :D

Så jävla fånig så att man blir förbannad :mad: Dessutom får ju folk för sig att dricka Morgan&cola och rätt som det är så har de sålt slut på den när jag ska ha 2x :mad:

Så jävla fånig så att man blir förbannad :mad: Dessutom får ju folk för sig att dricka Morgan&cola och rätt som det är så har de sålt slut på den när jag ska ha 2x :mad:

Dessutom får alla dvärgpirater samma raggreplik på krogen.

"Is there a little captain in you?"
"No."
"Would you like there to be?"

Se där. Regnbågen var mer gay än jag trodde.

Det måste uppvägas:
512200855011PM_16211105082141272892_e05ee2ab55.jpg

Såg just ComHems reklam med de feta kärringarna som nu härmar gamla kända klipp från internet, bl a skogsturken & ansiktsburk :)

Det var lite småroligt iaf.

Såg just ComHems reklam med de feta kärringarna som nu härmar gamla kända klipp från internet, bl a skogsturken & ansiktsburk :)

Det var lite småroligt iaf.

Såg den igår på halvfyllan och höll på att garva mig till döds.
ComHems reklammakare måste ha fått sig utskällningen hugo och hotats med 'gör succe eller dö'...

[YOUTUBE-ID]BTaHL6IeukI[/YOUTUBE-ID]

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! :mad:
Nu har dom börjat med den där jävla skoreklamen med tårna som sjunger Älgarna demonstrerar... *Suck* Fattar man inte som reklammakare att vissa saker faktiskt inte ska prata och dom ser faktiskt lite eCKliga ut!

Såg den igår på halvfyllan och höll på att garva mig till döds.
ComHems reklammakare måste ha fått sig utskällningen hugo och hotats med 'gör succe eller dö'...

[YOUTUBE-ID]BTaHL6IeukI[/YOUTUBE-ID]

Hur fan har de gjort ninja killen? De måste ju vara nån stunttjej som gör de, jag skulle fan inte försöka mig på en stående volt med två nunchucks i handen å hon är ju inte den smidigaste världen skådat :död

Såg precis den vidriga reklamen för Danonino, nån jävla yoghurt där barnen står och mästrar mamma om hur otrolígt näringsriktiga burkar de håller i. "DEN RÖDA FÄRGEN KOMMER FRÅN RÖDBETOR!". Mental mantelrörelse. :mad:

Var glad att du inte bor i Italien, Danoninoreklamerna där är totalt iq-befriade och idiotförklarar varenda tittare. Precis som all övrig reklam där.

Någon som jag hatar är den där när kärringen som står i telefonen och med sin äckliga kärringröst säger; det blir... det blir... JA, men det blir ju hallonpaj!! :mad: :mad: :mad:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT