Reklamfilmerna vi ogillar....

Richthofen

_-//Richthofen\\-_
Gick med
18 Jan 2009
Ort
Västerås
Hoj
Yamaha MT09 2021
vi gör det för lätt för oss, svårare blir det om man ska rabbla reklamer man tycker om
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Kuligare med omgjort :)
[YOUTUBE-ID]8oO2RU_ZBZA[/YOUTUBE-ID]

Jag kan verkligen inte sluta garva när jag ser det här..

Fan jag garvar fortfarande!..

NU gråter jag av att jag garvar!!:näsblod


"Det luktar lite heeest!" "bajs ha!"


HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!
 
Last edited:

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Donkens reklam med besöket på kåken. Värdelös.
Hon som rabblar i 1000km/h (tele2) ska döden dö.
Rakel - Vem fan behöver söktjänster 2009 när alla mobiler har internetläsare?
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Är det inte Riesen som det är kraftig peddo-varning på dessutom? Bara en sån sak, det kanske är ok med det i Tyskland men inte i Sverige :mad:

:fakta
[YOUTUBE-ID]85kPP20zQmA[/YOUTUBE-ID]

Måste bara passa på att lägga upp den här också som jag inte kan sluta garva åt.. dels att det är en jobbig reklam men så tycker jag att killen som slängde ihop det här var rätt fyndig:D
[YOUTUBE-ID]iqHJZaDLGNs[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Har ingen koll på reklamfilmer eftersom det var flera månader sen jag såg på tv sist, men nu har man ju Spotifyreklam att störa sig på istället.

Jag hatar Basshunterreklamen. Sen föraktar jag den där läspande idioten som pratar om label search på tillgjord engelska. Lotterireklamen var också ganska irriterande eftersom den var en timme lång.
 

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
Danonino... Död åt produkten, död åt den som regisserade reklamfilmen, och död åt ungjävlarna som är med i den... 'Preeeceeess'!!!! GAAAAAAAAAAAH!!!!
:arg
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Har ingen koll på reklamfilmer eftersom det var flera månader sen jag såg på tv sist, men nu har man ju Spotifyreklam att störa sig på istället.

Jag hatar Basshunterreklamen. Sen föraktar jag den där läspande idioten som pratar om label search på tillgjord engelska. Lotterireklamen var också ganska irriterande eftersom den var en timme lång.

Ja fan, Spotifys reklam... den värsta för min del var när dom körde "Åh Ursäkta att jag stör.... bla bla bla" TRE (3) !!!!! gånger i rad.
Dom verkar inte ens ha någon vettig reklam att köra lite snabbt och smidigt mellan låtarna utan dom slänger in sin egna usla reklam flera gånger om per timma, bara för att störa :brinnerup
 

kiwimaddog

Är huvvet dumt får kroppen lida....
Gick med
22 Apr 2005
Ort
Villa Filip
Hoj
R6´99 R7ed.
I'm so happy, I'm so glad that I've got you. I'd like to thank you, and thank you means Merci....Hur fan tänkte dom där?
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
En som toppar värsta-listan de senaste tio åren är ändå den käcka familjen som dansar "indisk dans" efter att ha brassat på en bruk Uncle Bens indiengeggamojja. Fan vad jag hatar den. Fan vade jag framförallt hatar "pappan" i den reklamen. Skulle vilja bussa Dreggel och bgazooka på honom. :mad:


Jag hatar Basshunterreklamen.
:fakta
..får citera mig själv..
Reklamen stör som fan eftersom den är så pissigt djävla störande och irriterande när han försöker låta som någon skitnödig brittisk aristokrat på teparty.
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Inspelningsbar dvd som automagiskt delar in reklamen i egna kapitel :yoparty

Bara sätta sig och peta näsan i 20min innan man sätter sig vid tvn så skippar man reklamen sen!
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
I'm so happy, I'm so glad that I've got you. I'd like to thank you, and thank you means Merci....Hur fan tänkte dom där?

De tänkte nog att merci är franska för tack, även om de uttalar det som mercy (nåd).

I övrigt en fullkomligt hemsk reklam. Ger mig fan på att det är samma slödder som gjort Toffifeereklamen.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
En som toppar värsta-listan de senaste tio åren är ändå den käcka familjen som dansar "indisk dans" efter att ha brassat på en bruk Uncle Bens indiengeggamojja. Fan vad jag hatar den. Fan vade jag framförallt hatar "pappan" i den reklamen. Skulle vilja bussa Dreggel och bgazooka på honom. :mad:

Haha, den skrev du om när jag försökte kora vidrigaste reklamen av Com Hem-mongoloiderna och Eniro-trollen också, du måste verkligen hata Uncle Bens. :D

Den striden står förmodligen oavgjord fortfarande för övrigt. :gnissla

Jag hörde däremot den bästa radioreklam jag hört i morse:
Hakkapeliitta bjuder dig på lite tystnad:
..........................................................

Våra nya Hakka 7 är också tysta.


Jag som köpte Hakka R förra veckan, nu vill jag ha Hakka 7. :gråta

Apropå tv-reklam så vart jag förbannad här omdagen när jag hörde:
"Maybe it's Maybelliiiiiii-ne"

Maybe not, liksom. :mad:

I övrigt en fullkomligt hemsk reklam. Ger mig fan på att det är samma slödder som gjort Toffifeereklamen.

Jag forskade lite i det där när jag hatade reklamen som mest och kom åtminstone fram till att allt det där äckliga godiset tillhör samma företag, tror det hette Stork eller ngt skit. :4skrika
 
Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
.. du måste verkligen hata Uncle Bens. :D

Du anar inte!

Mitt hat kommer inte lägga sig för än jag ser mupp-pappan drunkna i tikka masala.

tror det hette Stork eller ngt skit. :4skrika

Storck...

Och det förklarar att de uteslutande har skit som reklam för allt sitt skit till godis.
Toffiefee
Werthers
Campino
Mercie
Riesen
...m.fl.

Kan vi inte få islamisterna att lämna karikatyrtecknarna ifred för ett par dar och jaga Storcks reklaminköpare istället?!
 
Last edited:

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Låt oss inte glömma Göteborgs kex! Konceptet kex som får ben, lever och dansar känns inte lika hett efter 20 kampanjer på exakt samma tema. :mad:
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Du anar inte!

Mitt hat kommer inte lägga sig för än jag ser mupp-pappan drunkna i tikka masala.



Storck...

Och det förklarar att de uteslutande har skit som reklam för allt sitt skit till godis.
Toffiefee
Werthers
Campino
Mercie
Riesen
...m.fl.

Kan vi inte få islamisterna att lämna karikatyrtecknarna ifred för ett par dar och jaga Storcks reklaminköpare istället?!


Kan inte allihopa i denna tråd rita lite nidbilder på klänningsterroristernas allra käraste profet och sen undertecknar vi alla bilder med Storck's namnteckning och sen hackar vi deras hemsida och lägger upp dem där :tummenupp
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top