...
Ta sig tillbaka Hem!![]()
Bra plan. Åk hem. Hej då.
Edit, 'Hem', är det forumet för barn där du är registrerad som 'pojke, 43 år'?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...
Ta sig tillbaka Hem!![]()
1) Jag vill ha belägg för din evolutionstro...du vet sagan som börjar med att "Det var en gång en stackars ensam föräldralös amöba som ploppade fram från livlösa kemikalier och att han sedan påstods ha flummat vidare till en fisk, som knallat upp på landbacken och flummat vidare till Människa...![]()
![]()
![]()
2) Vad baserar du din tro på att medvetandet skulle sluta existera efter den fysiska döden?![]()
Har du några observationer du kan dela med dig, så skulle jag tacksamt ta emot dem...
"Phoebe" i serien "Vänner" tror inte heller på evolutionen, det säger en del va?1) Jag vill ha belägg för din evolutionstro...du vet sagan som börjar med att "Det var en gång en stackars ensam föräldralös amöba som ploppade fram från livlösa kemikalier och att han sedan påstods ha flummat vidare till en fisk, som knallat upp på landbacken och flummat vidare till Människa...![]()
![]()
![]()
2) Vad baserar du din tro på att medvetandet skulle sluta existera efter den fysiska döden?![]()
Har du några observationer du kan dela med dig, så skulle jag tacksamt ta emot dem...
http://www.comedycentral.com/mother...l_video=77709&ml_playlist=&lnk=&is_large=true1) Jag vill ha belägg för din evolutionstro...du vet sagan som börjar med att "Det var en gång en stackars ensam föräldralös amöba som ploppade fram från livlösa kemikalier och att han sedan påstods ha flummat vidare till en fisk, som knallat upp på landbacken och flummat vidare till Människa...![]()
![]()
![]()
Om man inte vill minnas vad man var och var man levde i sitt föregående liv, vad ska man göra då då?
1) Jag vill ha belägg för din evolutionstro...du vet sagan som börjar med att "Det var en gång en stackars ensam föräldralös amöba som ploppade fram från livlösa kemikalier och att han sedan påstods ha flummat vidare till en fisk, som knallat upp på landbacken och flummat vidare till Människa...![]()
![]()
![]()
Jeh. Det gör den säkert. Har tub-block här på jobbet, så det blev en annan länk istället. Skit samm, ballt klipp!Denna går fortare att ladda:
[YOUTUBE-ID][/YOUTUBE-ID]
För mig i alla fall.
Hälsa din mammaJag har gjort mitt val...jag vill Hem!![]()
Smartman, varifrån kommer själen från början då? liksom när startade det hela?![]()
Hur var det nu, bor det folk inuti jorden också?
Smartman har snart framfört alla teorier som framstår som ointelligenta.
Men Hallå!!! Det är ju där syndarna brinner!
Hur var det nu, bor det folk inuti jorden också?
Smartman har snart framfört alla teorier som framstår som ointelligenta.
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |