Reinkarnerad? Testa själv! (Tro ej nödvändigt)

Vad anser du om reinkarnation?

• Antal röstningar
    0
Jag tänker svara på den frågan...

Ja, defenitionsmässigt så tror jag att homosexuallitet är en sjukdom.
Definitionsmässigt var det en sjukdom fram till 1974, idag..NIX! (OM du med defintionsmässigt menar de klassificeringssystem som används inom vården.)

Fast om du dog innan -74 och precis reinkarnerades som vuxen är ju iofs svaret korrekt...:pannkyss

Definitionsmässigt var det en sjukdom fram till 1974, idag..NIX! (OM du med defintionsmässigt menar de klassificeringssystem som används inom vården.)

Fast om du dog innan -74 och precis reinkarnerades som vuxen är ju iofs svaret korrekt...:pannkyss

Ok, sjukdom kanske är fel ord? Jag menar att orsaken till homosexuallitet beror på någon kronisk skada i hjärnan eller gener

Du har visst glömt bort karmat vi har med oss i bagaget från våra tidigare liv... :D

Människan kan välja om hon vill leva ett andligt liv och tjäna Herren, eller inte, till skillnad från djuren, som inte har någon fri vilja, utan endast följer sina instinkter... :tummenupp

Du gapar som en pappegoja!
Läs vad du svarar på eller låt bli att svara!
Annars tror man lätt att ditt intellekt är som papegojans.

Alla vet hur copy-paste fungerar

Jag har minnen från ett tidigare liv, inget skitsnack!

En tid av sömn, billiga kvinnor, frihet och god fysik.. Fjärran vassa Legobitar i natten, pms-häxor och fredagskvällar på Maxi..

Jo, jag hävdar med bestämdhet att jag haft ett tidigare liv! :gråta

..

Last edited:
De gamla indierna och de gamla grekerna visste redan LÅNGT INNAN Bibeln kom, att Jorden är rund och att det är Solen som snurrar runt jorden!

Majoritetn av fransmännen känner också till att det i själva verket är Solen som kretsar runt Moder Jord!

http://www.youtube.com/watch?v=IhlERjW0bhw

Häftigt... :yoparty

Och ändå så lyckades kyrkan få det helt om bakfoten och tro att jorden var platt och att den var i centrum.

Fransmännen känner till?????
den geocentriska världsbilden övergavs för länge sedan. Dom flesta nu levande människor känner till att jorden cirkulerar runt solen.

Jag tror att din mening "majoriteten av fransmännen känner till......" egentligen borde lyda. "Det finns enstaka galenpannor som fortfarande tror.....

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back