Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Synd bara att jag inte kunde åka iväg och fota...vad var det jag sa...Babar skrev:2343374tror inte det.. slutat redan.. 1km flygvägen från sviestad.. torkar upp redan..

Tror det var Edika med den ultracoola RG500 Gamman som stod i Torparn.Bikerbitch skrev:2344604Men idag hade vi faktiskt en tapper hjälte! Vet inte vad han heter, men han skulle ändå inte köra så han kunde hjäpa till![]()
håkan skrev:2343572jag kan ju säga att just nu är det ca 5cm vattenstånd i depån!!
ÖSREGN kallas det för
Bikerbitch skrev:2344604Tack alla som på något sätt hjälpte till idag! Mycket uppskattat!
Bra idé som en kille kom med att ställa ut brandsläckar och walkie-talkies vid några posteringar ifall det skulle hända något akut. Eftersom vi lider brist på funkisar.
Men idag hade vi faktiskt en tapper hjälte! Vet inte vad han heter, men han skulle ändå inte köra så han kunde hjäpa till![]()
Strandelin skrev:2342567Jag. För att jag behöver en lång rakstäcka till att checka hur min motor mår...
Sälj hojjen NU så hinner du köpa en ny hoj till nästa säsong...
![]()
Bikerbitch skrev:2345632Just ja, vem lämnade hojen på släpet precis vid infarten till banan igår? Såg lite lustigt ut, tänkte att nån kanske hade vänt för att de glömt något?
Vi körde iväg igår med sidodörren öppen. Kikade på en kille som ställde sig och vifta. - Vänta, sa jag till sambon varpå han bromsade. Då åkte dörren igen.
Vevade ner rutan och tackade så mycket. Det enda vi tappade var en vattenflaska.
Oj jäklar. Den tanken slog oss också, men så tänkte vi att det borde man ju märka. Tur att han märkte det då. Man kanske skulle tagit reda på ägaren av släpet och ringt.. men det löste sig ju ändå.RR_larsson skrev:2345645Det va fjordmannen som inte hakat på kärran tillräckligt![]()
Han kom nästan halva vägen hem till finspång innan han upptäckte att släpet inte satt kvar på bilen. Som tur va släppte det ju på ett bra ställe![]()
Bikerbitch skrev:2345684Oj jäklar. Den tanken slog oss också, men så tänkte vi att det borde man ju märka. Tur att han märkte det då. Man kanske skulle tagit reda på ägaren av släpet och ringt.. men det löste sig ju ändå.
Fjordmannen skrev:2345767Ja, herregud.
Klantigt och pinsamt. Tur att det inte orsakade nån trafikolycka. Köra in i ett skenande släp är nog ingen höjdare.
Rapport från en lättad Fjordmannen, lasarettet Finspång

Bikerbitch skrev:2345809Ja det var en riktigt bra parkering iallafall! Tur att ingen kopplade på och snodde hojen då.
Lasarettet? Jobbar du där eller fick du hjärtinfarkt när du upptäckte släp-förlusten?![]()

|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife