Om en hoj har ex 100hk orginal men är ställd med andra munstycke o fjädrar i förgasren och avgassystem så den har mer, hur gälls det då med försäkringar m.m?
Den är ju säkerligen registrerad som orginal.
Kan det bli någon slags olovlig körning?
Jag har A utan begränsning men med tanke på att registreringsbevis och verklighet inte stämmer överens......
Eller skall man registresingsbesiktiga hojen?
Kan avgas+fjädrar o munstycke göra så mycket som +21hk som hojen skall vara bänkad till?
Jag tittar på beg och en hoj är "trimmad" så här och jag vet inte vad som gäller.....
Sen vågar man köpa trimmat, känns inte det som att trim=hårt körd ?
Den är ju säkerligen registrerad som orginal.
Kan det bli någon slags olovlig körning?
Jag har A utan begränsning men med tanke på att registreringsbevis och verklighet inte stämmer överens......
Eller skall man registresingsbesiktiga hojen?
Kan avgas+fjädrar o munstycke göra så mycket som +21hk som hojen skall vara bänkad till?
Jag tittar på beg och en hoj är "trimmad" så här och jag vet inte vad som gäller.....
Sen vågar man köpa trimmat, känns inte det som att trim=hårt körd ?