Reflex...

--=BRYD=--

--=Slanga Moppe=--
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Er-6n -08 Fighter edition
Någon som har en länkt till någon sida så man läsa vad det är för regler gällande reflex ibak på hojen? ska besiktiga snart och har ingen reflex bak på min GSXR... undrar även om någon vet var man kan köpa en godkänd reflex?

Närmaste cykelhandlare brukar tillhandaha reflexer. Eller bensinmack.....

Det brukar räcka med en vanlig rund cykelreflex baktill. Bara den sitter fast och syns så gnäller inte SBP.

--=BRYD=-- skrev:
Någon som har en länkt till någon sida så man läsa vad det är för regler gällande reflex ibak på hojen? ska besiktiga snart och har ingen reflex bak på min GSXR... undrar även om någon vet var man kan köpa en godkänd reflex?
Köp en liten röd reflex med dubbelhäftande tejp på baksidan på närmsta bensinstation och fäst den i nedre vänstra hörnet på nummerplåten.
Det godkänner besiktningen.
(Det var f.ö. en besiktningsgubbe som gav mig det tipset när jag besiktigade hoj för några år sen och inte hade någon reflex)

tack för alla svar!!!

men det är alltså inga krav på storleken på reflexen fan vad skönt... fick för mig att man var tvungen att ha en fyrkantig reflex i en viss storlek... perfekt om man kan trycka dit den med lite dubbelhäfftande tejp!!! :)

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back