Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
aelm. skrev:2540885Hej. Jag har köpte en hoj förra veckan, utan skylt för att han hade glömt den hemma, och jag vet inte vad regnummret är på den, men kan man se via ramnummret vilket regnummer man har?

aelm. skrev:2541082Jag o farsan skrev ju på VV papperna och så och han sa att han skulle skicka in dom på på måndag, nu har det ju nästan gått en vecka. För vi ska väll få ett papper hem från VV? dom kanske är sega på VV?
Är det nån som ska ha dom så är det den gamle ägaren! Man vill inte ha skit skriver på sig som man inte äger. Vem som äger den bestämmer kvittot man skriver när man köper.Cervantes skrev:2541489Reg papperna ska man alltid lägga på lådan tillsammans! Enda alternativet i mina ögon är att den nya ägaren får dom. Det är ju ett värde papper som gör dig ägare..
HanneZ skrev:2541496Är det nån som ska ha dom så är det den gamle ägaren! Man vill inte ha skit skriver på sig som man inte äger. Vem som äger den bestämmer kvittot man skriver när man köper.
Sören skrev:2541914Glömde en grej!
Du är väl medveten om att hojen inte går som lätt MC då den har 12 kw!!!
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |