Ramnummer, Regnummer

HanneZ skrev:
2552065 Va det inte du som hade köpt den? :banana
Jo jag har köpt den, men den "nya" lagen säger att inte underåriga kan stå på ägare på ett fordon, så farsan måste stå som ägare, och vi måste fylla i att en underårig kör fordonet.

Men det är långt till Våren, en hel del skruvande och trimning till den är klar :yoparty

Är det inte så att underåriga utan behörighet som inte få stå som ägare? Jag står som ägare till min iallafall.

Alm skrev:
2552118 Är det inte så att underåriga utan behörighet som inte få stå som ägare? Jag står som ägare till min iallafall.
Har inte rikigt kollat men farsan får stå som ägare iallafall. Så länge.
Föressten heter du Almgren? :D

Cervantes skrev:
2541508 Skulle aldrig köpa en hoj utan att antingn behålla ägarbytes lappen eller posta den tillsammans! Men det första är väl det bästa alternativet..

Menar du att du köpt fordon och fått ta med dig ägarpapprerna själv:va

Skulle aldrig släppa iväg någon okänd med papprerna som avgör äganderätten till fordonet, det postar man själv och inget annat. Tror 99% här håller med om den saken..

Chronic skrev:
2552223 Menar du att du köpt fordon och fått ta med dig ägarpapprerna själv:va

Skulle aldrig släppa iväg någon okänd med papprerna som avgör äganderätten till fordonet, det postar man själv och inget annat. Tror 99% här håller med om den saken..

Alltid fått behålla papperna om jag betalt fordonet! skulle aldrig låta ägarbevist förbli hos gammla ägaren om jag betalt fordonet! Men som sagt det riktiga sättet att göra är ju att posta det tillsammans!

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar