Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
aelm. skrev:2540885Hej. Jag har köpte en hoj förra veckan, utan skylt för att han hade glömt den hemma, och jag vet inte vad regnummret är på den, men kan man se via ramnummret vilket regnummer man har?

aelm. skrev:2541082Jag o farsan skrev ju på VV papperna och så och han sa att han skulle skicka in dom på på måndag, nu har det ju nästan gått en vecka. För vi ska väll få ett papper hem från VV? dom kanske är sega på VV?
Är det nån som ska ha dom så är det den gamle ägaren! Man vill inte ha skit skriver på sig som man inte äger. Vem som äger den bestämmer kvittot man skriver när man köper.Cervantes skrev:2541489Reg papperna ska man alltid lägga på lådan tillsammans! Enda alternativet i mina ögon är att den nya ägaren får dom. Det är ju ett värde papper som gör dig ägare..
HanneZ skrev:2541496Är det nån som ska ha dom så är det den gamle ägaren! Man vill inte ha skit skriver på sig som man inte äger. Vem som äger den bestämmer kvittot man skriver när man köper.
Sören skrev:2541914Glömde en grej!
Du är väl medveten om att hojen inte går som lätt MC då den har 12 kw!!!
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|