Raggning(?)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Har ett mongoloidproblem:

Gillar en tjej på mitt jobb rätt så mycket - men hon har pojkvän.

Vad gör man?

Imorgon ska vi ut ett gäng(där hon ingår utan hennes kille) och käka&dricka och jag vet inte vad jag ska säga till henne nån dag i veckan o snart jobbar hon inte där mer.

Har frågat efter hennes nummer - "råkade" göra det redan andra dagen så jag skrämde säkert henne( + att jag var alldeles nyrakad om huvet efter min inflyttningsfest hähä) så jag fick inte det. Hon sa då att hon inte mindes det.
2 veckor efter det kom hon inte heller ihåg det :rolleyes:

Ska jag fråga igen efter hennes nummer eller va fan gör man? :(

Jag tänkte att du skulle kunna flörta lite med henne, du vet. Gå långsamt fram, och förbereda grunden så att säga.

Men jag håller med Tigger. Spöa honom, så blir det nog bra.

Kläm till henne i röven framför pojkvännen o säg tack för senast, btw du glömde lämna ditt nummer..

Nah, imorgon, när ni ätit och druckit, skickar du hem henne direkt till mig för en underbar, oförglömlig upplevelse. Glöm henne sen.

Hennes snubbe kan du klå upp bäst du vill.

Ja, pryla killen och gräv ner honom i skogen, sen kan du ta hans plats lite smidigt. Funkar nog bäst. (vafan betyder pryla, har aldrig förstått det?)

Eller, fast det här är en fånig ide, så kan du hitta nån som är singel?

OLJEKYLD GSXR skrev:
Ja, pryla killen och gräv ner honom i skogen, sen kan du ta hans plats lite smidigt. Funkar nog bäst. (vafan betyder pryla, har aldrig förstått det?)

Eller, fast det här är en fånig ide, så kan du hitta nån som är singel?

Pryla är att spöa eller slå någon fysiskt. Får väl lägga upp en översättning i signaturen..

Att leta efter någon som är singel förstör ju hela nöjet.. :näsblod

Alla vill att jag ska pryla honom.... Är det så det funkar? Jag vet inte, har inte haft brud på hur många år som helst så jag e lite off.

Översätt detta: Dricka jög.

Nej jag kan inte hitta nån som e singel tydligen. Ett rätt så konstigt fenomen :(

Gå på och ragga stenhårt framför ögonen på pojkvännen. Du ser direkt resultat.
Antingen har hon inget emot uppvaktningen och du har vunnit eller så får du stryk av killen och du har förlorat.

Dagen efter skyller du allt på spriten och ber om ursäkt.

:rofl

Wiseguy skrev:
Gå på och ragga stenhårt framför ögonen på pojkvännen. Du ser direkt resultat.
Antingen har hon inget emot uppvaktningen och du har vunnit eller så får du stryk av killen och du har förlorat.

Dagen efter skyller du allt på spriten och ber om ursäkt.

:rofl

Jag vet vems henne kille är och jag hade kunnat pryla honom med tvångströja på :hihi

hjälmfrillan: Bingo menar väl men skriver klumpigt :rolleyes:

UrbanTiger skrev:
Det heter prygla :fatta!

Pryla (som betyder syla) ska han göra med bruden sen :banana

Pryla är skånska och betyder troligen prygla

Jävligt mogna råd annars....om prylning av pojkvän imponerar på henne så är hon ju bra puckad och inte mycket att satsa på (i).

Hur raggar man då?

Tydligen e jag sämst i kommunen här. Får aldrig nån och kammar bara hem noll. Inte ens fläskiga Fia vill följa med hem - även när hon e dyngrak.... SÅ illa är det.

Hjälp till nu. Kan ju inte köpa fler hojar hela tiden....

Det är inte så att du bara driver lite med en granntråd? :hihi

RWD skrev:
Jävligt mogna råd annars....om prylning av pojkvän imponerar på henne så är hon ju bra puckad och inte mycket att satsa på (i).

Jag kommer inte pryla honom(om han inte beter sig onormalt i tron om att jag raggar på henne) och hade hon blivit impad av sånt skit hade hon inte fått mig iaf.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8