Raggning(?)

Jag som e expert på området.... ska jag komma in i konversationen och ta över? Orkar inte läsa hela tråden. Vad är det ni undrar över egentligen?

RocketQueen skrev:
Vart tog Mavve vägen???

Han kanske testat nåt av våra tips och inte törs berätta hur de gick... :hihi

Han är säkert ute och prylar folk. Kör hoj gör han nog inte, hans säsong varar bara en vecka mitt i juli.

Gavazn skrev:
Även om du klarar och skaffa hennes nummer och ni blir i hop kan du ju aldrig vara säker på att hon inte gör om det med någon annan backom din rygg!! :) :) ...

Så sant som det står skrivet. Mitt ex var otrogen mot sin kille när jag fick henne. Jag fick dubbelt upp sen. Två killar. Fy fan va hårt, men jag förtjänade det säkert. :död

honkiie skrev:
be henne komma hem till dig ni kan ta ett vinglas eller två till levande ljus, sen slår du på nån romantisk musik som "slaskfittorna - birgit" eller "eddie meduza - vresa opp fetta kärringajävul". Slå sen på durchgefickt på tvn och ta av dig kläderna, sen borde allting rulla av sig självt. :tummenupp

:rofl :rofl :rofl

gixxer_chrille skrev:
Så sant som det står skrivet. Mitt ex var otrogen mot sin kille när jag fick henne. Jag fick dubbelt upp sen. Två killar. Fy fan va hårt, men jag förtjänade det säkert. :död

Hmm, va!?

Mitt ex hade pojkvän när jag träffade henne.. Jag förklarade att jag inte skulle röra henne innan hon hade gjort sig av med honom! :mattias
Hon kom någon dag senare och kastade sten på rutan en kväll och förklarade att hon hade gjort slut, då fick hon komma in på lite te. :hihi :banana
Det visade sig sedemera att hon inte alls hade gjort slut med honom då utan flera veckor senare.. :kocko

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8