Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fred00 skrev:2343672Köp en 600RR -05 (om du har råd). Då blev ju modellen uppdaterad med USD-gaffel, radialok och även utseendet blev uppdaterat. R6:an tycker inte jag är så snygg mellan 2003-2005. I så fall hade jag hellre köpt en -02:a (R6).
R6 2003 är säkert jäkligt trevlig att köra (min 2001:a var jävligt go i alla fall) det är bara det att jag inte klarar utseendet.
Patrik.L skrev:2343727ok! vilket bolag?

Patrik.L skrev:2343758oj! det va nice! hur gammal? några andra försäkringar etc där?
Patrik.L skrev:2343780tråkigt att man inte kan ha försäkringen på sig själv någonstans utan att man ska betala massor =( ringde if, gav reggnummret på en 04:ans cbr, skulle kosta 26300kr /året i hel för mig...
hmm förklara lite för mig, asså om jag bara har halv, kan jag pröjsa försäkringsbolaget iaf då så dem pröjsar hojjen eller hur menar du?Cervantes skrev:2343791Låter dyrt! kolla halv brukar kunna va lite skillnad och då behöver man ju bara pröjsa om man smäller! sen kan även folksam va billig för vissa om man har deras smc försäkring
Patrik.L skrev:2343668typ din då eller![]()
Patrik.L skrev:2343899hmm förklara lite för mig, asså om jag bara har halv, kan jag pröjsa försäkringsbolaget iaf då så dem pröjsar hojjen eller hur menar du?
halv är avsevärt billigare, där kan jag få en försäkring på 1000kr hos folksam för en r6:a...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |