2347764 Typiskt kvinnligt kärleksförklarande av objekt de skall bemästra.
NU KOMMER ALLA BRUDAR HÄNGA MIG !!!
Det är nästan humor hur rekomendationerna haglar från folk (oftast tjejor) som påstår att "sin" hoj är det bästa utan att ens kört nått annat på motsvarande sätt som de kört sin egen "bäjbi".
Hur tycker du din R6 är i böjarna jämfört mot en ZX6R-03 ?
Eller hur är bromsarna jämfört med CBR600RR-03 ?
Mer lättkörd än ?? Hornet 600 eller GSXR600 eller vadå ?
Det händer nått från låga varv...jämfört mot ??
Sorry ...hata mig inte, du gillar din hoj och det gör mig jätteglad.
Att du sen tycker den kurvar så bra och har ett härligt bottendrag är ju svårt att få kläm på eftersom du inte jämför den mot nått.
/ Trigger, snart nytjärad med fjuniga fjädrar på !