du har pmThe one skrev:2343901Köp min R6a
Cervantes skrev:2343910Nä du får ju pröjsa allt själv vid en vurpa men om du spar 14k/år så har du ju snart betalt av hojjen![]()
sant men, helförsäkring är ju en rätt nice grejj att ha när du är nybörjare utifall du skulle råka dra av vägen eller nått... tråkigt att förlora runt 70k bara sådär...
Last edited: