HanneZ
Guest
han såger ju allt som inte är från hans lilla ö ju, han tror att dom fortf. äger halva asien o att alla ser upp till dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HanneZ skrev:han såger ju allt som inte är från hans lilla ö ju, han tror att dom fortf. äger halva asien o att alla ser upp till dem
Ducatiracer skrev:Det stämmer säkert eftersom en Vette med 500hk på en bana borde vara som en smörklick på en het stekpanna.en ny corvette är ganska jämnlik med en porche i väghållning, tom första årsmodellen av C4an med väghållnings kittet standardmonterat hade jämnlik väghållning med en "normal" porsche
HanneZ skrev:Lätt o va tuff o köra en bil på bana, vad kan hända? Sladda av o köra in i vägen med sidan? Lite värre med hoj!
Ducatiracer skrev:Det stämmer säkert eftersom en Vette med 500hk på en bana borde vara som en smörklick på en het stekpanna.
I filmen förlorar R1:an (med liten marginal) , som är en av dom snabbaste gathojarna, mot C4:an, som inte ens är ligger på topp 10 ibland dom snabbaste gatbilarna.
Tänk en R1 mot en Enzo.... aj aj aj, förnedrig.
Jo, prislappen är en helt annan, men hur kul skulle det vara om båda skulle kosta lika mycket???
En R1:a mot en Volvo 850. Spännande, eller...
Meissner skrev:Precis:
Jeremy Clarkson: The Koenigsegg is my new favourite supercar!
In the latest DVD production Jeremy Clarkson's from Top Gear shootout "Koenigsegg takes home the crown in the supercar category!".
- The Koenigsegg is my new favourite supercar!
- This is what the game is all about
- I am going faster around the track than in any other car and it is just gripping, gripping and gripping!
- The steering is light and precise, clutch is easy, the gearbox is easy.
- It's just getting better and better!
Chris Ash skrev:En C4 har ingen chans mot en R1 om de körs av lika bra förare, tro mig.
På Gelleråsen kan man få ner en std R1 på 1.08 med Cralle bakom styret. En C4 är ca 10 sekunder långsammare med Fredrik Ekblom.
Tro inte på allt ni ser....
Jag läste nånstans att MotoGP-hojjarna toppade 30km/h högre på rakorna medans F1-bilarna hade 30km/h högre genomsnittsfart, typ.IO skrev:BTW, kan någon svara på hur en GP hoj står sig mot tex F1. Jag antar att F1 bilarna är snabbare men hur många sekunder skiljer på en bana?
Tänk dig va hoj man får för samma peng då (som enzo:n), tror man hamnar gode efter på rakan då med enzo:n.Ducatiracer skrev:Tänk en R1 mot en Enzo.... aj aj aj, förnedrig.
Jo, prislappen är en helt annan, men hur kul skulle det vara om båda skulle kosta lika mycket???
En R1:a mot en Volvo 850. Spännande, eller...
OlleR6 skrev:Tänk dig va hoj man får för samma peng då (som enzo:n), tror man hamnar gode efter på rakan då med enzo:n.(som jag förstår det så svänger väl inte den ens lika bra som porchen? [nada insatt i bilar])
Flåklypa skrev:Till och med Stevie Wonder kan ju se att hojåkaren inte ger gärnet. Clarkson sade att Jason Plato i Porschen klarade varvet på 1.35, så jag gjorde en snabbsök på Google och hittade att varvrekordet för en supersporthoj är 1.19.06. Inte tror jag att han som har rekordet åker 15 sekunder långsammare/varv på en ny literhoj mot sin ss-hoj.
http://www.racing.com/030416A.htm
F.ö har den C5 Z06 som testades mot R1000, 405hk och aktivt chassie (original). Den är inte skit på bana kan jag lova.
Messiah skrev:ja vad kostar enzon? 7-8mille? ta då en ny zx10r på med gaffel, bakdämpare, styrdämpare från öhlins, keramikbromsar osv.
Turbokit och lite andra grejjer, en zx10 med 300000 i tillbehör lär ju piska enzon på bana, och ganska rejält rakt fram
Såg ut o finnas gott med avåkningszoner där dom åkte, så att jämföra med Kenny va väl inte så vettigt, o hur du än vänder på det så lär det inte va säkrare o åka in i en vägg som mc förare jämfört med bil även om det så är en trabant!Markus skrev:Fråga K.Bräck om han håller med dig. Nog kan det gå lite värre än att toucha en vägg, speciellt med en standardbil utan bur.
Messiah skrev:ja vad kostar enzon? 7-8mille? ta då en ny zx10r på med gaffel, bakdämpare, styrdämpare från öhlins, keramikbromsar osv.
Turbokit och lite andra grejjer, en zx10 med 300000 i tillbehör lär ju piska enzon på bana, och ganska rejält rakt fram
Pejo skrev:Fan ! Du verkar ju veta en hel del du! Har du 125:an som referens ?
Lägg ner...
Ducatiracer skrev:Det stämmer säkert eftersom en Vette med 500hk på en bana borde vara som en smörklick på en het stekpanna.
I filmen förlorar R1:an (med liten marginal) , som är en av dom snabbaste gathojarna, mot C4:an, som inte ens är ligger på topp 10 ibland dom snabbaste gatbilarna.
Tänk en R1 mot en Enzo.... aj aj aj, förnedrig.
Jo, prislappen är en helt annan, men hur kul skulle det vara om båda skulle kosta lika mycket???
En R1:a mot en Volvo 850. Spännande, eller...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |