R.i.p

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Nä denna gången handlar det inte om någon hojåkare. Dock om en av de grymmast sångarna/låtskrivarna/Musikerna som någonsin funnits. Nämligen
KURT COBAIN. Idag är det 10 år sedan han gick bort.
(och ja jag vet att det inte var komplicerad musik med massor av ackord och solon men han var ändå en grymm musiker på sitt enkla sätt)

Så denna dagen får ni lyssna igenom Kurt Cobains Och Nirvanas alla album och än en gång få höra underbara musiken.

Ni kan ju även ladda ner Kurt Cobain med Dan bern - Hyllningslåt till Kurtan.

:angel :gråta

Last edited:
Den mannen kunde skrika ut en hel generations smärta. Musik när den är som bäst.

mmm, jävla synd. Spelar deras skivor minst en gång i veckan fortf.!

/ Hannes

More skrev:
Kurt Cobain has no brain! *jag var tvungen* :3freak

Syftar du på hur han dog?? Retar mig som fan på alla (inte dig nu då) som säger: ja idag är det ju 10 år sedan Kurt cobain begick självmord och liknande. Det är ju trots allt inget som är säkert, Finns sjukt mycket som pekar på annat. Men iallafall. Ni kan ju gå in här och kolla om ni vill: CobainCase

Är en sida av han som höll i Dödsfallet. Men iallafall. Alla får ha sin egen åsikt, men jag tror INTE att han begick självmord. Tror dock att hans livsstil skulle drivit honom till det förr eller senare. :angel

Mr.Dna skrev:
Syftar du på hur han dog?? Retar mig som fan på alla (inte dig nu då) som säger: ja idag är det ju 10 år sedan Kurt cobain begick självmord och liknande. Det är ju trots allt inget som är säkert, Finns sjukt mycket som pekar på annat. Men iallafall. Ni kan ju gå in här och kolla om ni vill: CobainCase

Är en sida av han som höll i Dödsfallet. Men iallafall. Alla får ha sin egen åsikt, men jag tror INTE att han begick självmord. Tror dock att hans livsstil skulle drivit honom till det förr eller senare. :angel

Det blir så med alla döda legender.. Massa olika åsikter. Jag tror att han begick självmord.

More skrev:

Jävlar va kul! Lika roligt som att sparka på lyktstolpar så dom slocknar!! .....och snatta chokladkakor på ICA!

EDIT/stavning....

Last edited:
Nu vet jag alltså varför jag fick Kurt Cubain upp(p)loppande i skallen igår.
Han var grym, jävla synd. :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back