Silwer skrev:En annan höll för öronen de där åren när sån där skränrock var populärt i början av 90-talet![]()
Då är vi två!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Silwer skrev:En annan höll för öronen de där åren när sån där skränrock var populärt i början av 90-talet![]()

Mr.Dna skrev:Heter du 2Pac med??![]()
Dee_cati skrev:Lyssnar inte på ap-tjatter, däremot riktig hårdrock och annan bra musik också. Men Nirvana var inte bra på att framföra musiken, möjligtvis att göra musiken.
Ducatiracer skrev:Visst skrev han bra och annorlunda texter och sjöng ok men någon begåvad musiker var han då fan inte. Att muskien sen var bra är en annan sak. Visst, man tycka att skriva enkel och lättlyssnad musik är ett tecken på att vara en bra musiker. Jag tycker dock inte att den enkla musiken stämmer med texterna och att om mr.Cobain hade kunnat skriva mer "avancerad" musik så hade han säkert gjort det. Som tur är är smaken som![]()
Jag gillar Nirvana, men som sagt att påstå att dom/han är/var duktiga musiker är ett hån mot dom som är det.

Ducatiracer skrev:Visst skrev han bra och annorlunda texter och sjöng ok men någon begåvad musiker var han då fan inte. Att muskien sen var bra är en annan sak. Visst, man tycka att skriva enkel och lättlyssnad musik är ett tecken på att vara en bra musiker. Jag tycker dock inte att den enkla musiken stämmer med texterna och att om mr.Cobain hade kunnat skriva mer "avancerad" musik så hade han säkert gjort det. Som tur är är smaken som![]()
Jag gillar Nirvana, men som sagt att påstå att dom/han är/var duktiga musiker är ett hån mot dom som är det.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |