Slappa
Rage closed inside!
Esquire skrev:Sedan vaknar man plötsligt och kommer ihåg hur verkligheten ser ut.
Har redan testat de där, är riktigt segt när man vaknar ensam och inser att det inte kommer att ordna sig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Esquire skrev:Sedan vaknar man plötsligt och kommer ihåg hur verkligheten ser ut.
Slappa skrev:2606165Tack för alla inlägg och pm, verkligen jätteskönt!
Är ju som dom flesta säger dumt att hoppas men finns de än gnutta hopp om att saker ska kunna ändras så är de ju klart att man hoppas, ja vet om felet men gör det ändå![]()
FreddaGädda skrev:2605828"It's better to have loved and lost, than to never have loved att all"
/Kapten Järnhjärta
Slappa skrev:2605800Anledningen till att ja startar den här tråden är att ja har mått skit rent psykiskt sen tjejen gjorde slut i Tisdags och är nu rädd att ja måste söka "proffisionell" hjälp.
Första natten efteråt sov ja ingenting alls
Natt nr 2 sov ja knappt nåt alls heller
Natt nr 3 Drömde ja faktiskt om att ja fick träffa tjejen igen och allt blev bra, nig ända natten hitills ja sovit hyfsat
Natt nr 4 Somnade runt 5 och vaknade tidigt=lite sömn
På dom här snart 4 dygnen har ja knappt ätit nånting, ja får inte ner maten utan ja håller snarare på att få upp den istället.
Sedan Onsdag eftermiddag har ja ätit följande:
2 st halva hamburgare
3 Små mackor
1/6 av en lövbiff och lite lite klyftpotatis
Dricka är inget problem men när ja ska äta så tar det stopp och så är maten på väg upp igen.
Så ja har alltså problem med följande:
*Sova
*Äta
*Har även haft hjärtklappning det senaste dygnet
*Får även panikattacker ibland då ja bara faller ihop och gråter, allt känns så meningslöst!
*Behöver ja säga att ja redan rasar i vikt
*Har ingen motivation till nånting, vill göra saker men hittar inte motivationen
*Humöret är toppar och djupa dalar
Vet inte vad ja ska göra riktigt, nån som har tips?
Är rädd att ja håller på att kollapsa totalt snart!
Har en pv konsulent ja tidigare har pratat med men ja får inte tag på henne tyvärr.
Mikael Cagiva skrev:Jag föreslår sörjandet den här gången, vill du bli psykopat får du fundera ut några klara mål först, t.ex. chefstjänst eller sadism i största allmänhet.
R2 skrev:2606848du slappa mannen
det ordnar sig
räkna inte med att det blir nått igen
infact, räkna med att det tar slut varje gång du träffar en tjej.
följ de råd du fått här i tråden, och som nånn sa, du är en kanonkille, det där med tjejer ordnar sig..
(och nej, inte tänka att "ja jag är en kanonkille, så varför vill hon inte ha mig då?"
utan, "jag är en kanonkille och jag vill ha en tjej som fattar det" )
Lyssna inte för mycket på signaler från henne nu, hon är förvirrad själv nu och en blind leder inte en blind rätt.
R2 skrev:Lyssna inte för mycket på signaler från henne nu, hon är förvirrad själv nu och en blind leder inte en blind rätt.
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |