P-E
Guest
Sledge B skrev:Varför inte 2,4i?? jag skulle hellre lägga pengarna på det än på en massa bling bling o en vanlig 2,4...
Endel personer föredrar prestanda över "bling bling".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sledge B skrev:Varför inte 2,4i?? jag skulle hellre lägga pengarna på det än på en massa bling bling o en vanlig 2,4...

spectre skrev:Inte en aning, men det borde ju grabbarna på MDS fixa för en summa pengar. Du kan ju ta ur grejerna, iaf högtalare och steg och sätta i nästa bil![]()
hs01jowe skrev:inget snack om saken. S60R... men nu finns inte det alternativet så T5:an.
MrGooFy skrev:S60R 300 hästar, fyrhjulsdrift, brembobromsar, bla bla bla
Blir frånåkt av min Accord.![]()
Japp!!Trallhusbjörn skrev:Är det en E-bil vi snackar om?
Superbee skrev:Förvånar mig inte om det är helt sant!
T.ex. S40 t4 är ju en jävla svampig slöhög original, men de har potential om man lägger lite pengar men inte faan verkar det vara 200hk i dom, snarare 160
FUBAR skrev:Äsch jag slår till på en T5:a, kunde få en 170hp med business+ samt 17" och sänkning för samma peng. Men vafan ska man med regnsensor och auto-avbländning till (inte så jobbigt att göra dom sakerna manuellt) El-förarstol är ju iof rätt bra eftersom sambon är 160cm och jag 183 så det blir lite micklandes med stol och speglar innan avfärd men det är väl inget man dör av.
Och xenon väljer jag till ändå.
Thnx för råden![]()
FUBAR skrev:Äsch jag slår till på en T5:a
MrGooFy skrev:Den blev frånkörd av en Accord 2,4 EXE i ett bantest någonstans, kommer inte ihåg vart dock.
Det är bara 20mm sänkning (volvo egna fjädrar). Brorsan har en vr6:a som är sänkt 60/40mm och H&R dämpare med 17" 205/40. DEN är stenhård. Vi körde över ett litet gupp och sen dess har det varit glapp i stereonglenoyne skrev:Självklart T5:an. MEN, akta dig för sänkning och 17". Jag har en V40 T4 som är sänkt och det är inte roligt att köra när det har varit snö/is. Känns som ett stelt chassi. Och då har jag "bara" kört med 15" dubbdäck. Det lär bli värre med 215-40-17 till sommaren. Varje gupp känns ordentligt.
Sänkning+17"=Snyggt men inte praktiskt enligt mig.
MVH Martin
Skulle inte förvåna mig heller eftersom det är skitsvårt att få till bra starter med s/v40n. Ang svampigheten så hjälpte ett fjäderbensstag och 17" grymt mycket, om man dessutom sänker den (har inte jag gjort) så har du nästan en gocartSuperbee skrev:Skulle inte förvåna mig om du hängde på bra 0-100 med accorden också
FUBAR skrev:Skulle inte förvåna mig heller eftersom det är skitsvårt att få till bra starter med s/v40n. Ang svampigheten så hjälpte ett fjäderbensstag och 17" grymt mycket, om man dessutom sänker den (har inte jag gjort) så har du nästan en gocart![]()
Ok, missförstånd. Trodde ni jämförde accord vs s40.MrGooFy skrev:Tror han menade S60R.
FUBAR skrev:Ok, missförstånd. Trodde ni jämförde accord vs s40.
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1197387&postcount=27
MrGooFy skrev:S60R 300 hästar, fyrhjulsdrift, brembobromsar, bla bla bla
Blir frånåkt av min Accord.
Superbee skrev:Förvånar mig inte om det är helt sant!
T.ex. S40 t4 är ju en jävla svampig slöhög original, men de har potential om man lägger lite pengar men inte faan verkar det vara 200hk i dom, snarare 160
FUBAR skrev:Skulle inte förvåna mig heller eftersom det är skitsvårt att få till bra starter med s/v40n. Ang svampigheten så hjälpte ett fjäderbensstag och 17" grymt mycket, om man dessutom sänker den (har inte jag gjort) så har du nästan en gocart![]()
220hpTysken skrev:Är det B5234T4 i V50T5? 250hk?
FUBAR skrev:Har tänkt på det också, fast jag kommer nog bara ha bilen i knappt ett år sen ska jag välja en S60 D5 (kan tyvärr inte göra det just nu).
Fast hur fan bygger man ljud av den konstiga stereon i V50n, den är ju helt platt och konstig![]()
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|