Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Får inte välja diesel nu, pga av att det är byte av tjänstebil (mitt nuvarande kontrakt har inte löpt ut) Nästa februari så tuffar man väl runt i en s60 d5 -06 istället.Tåbbä skrev:Skaffa en S60 D5 Automat direkt istället! Du kommer inte bli besviken... Går hur underbart som helst! Köpte min -02:a i höstas! Det är högre vrid i D5 än i T5!!![]()
Jo. Iof så är jag en person som gillar mycket bekvämligheter men nu har jag bestämmt mig att prestanda går före så det blir en v50 t5.Tåbbä skrev:140-hästars är ju en riktigt sur motor..
)Tänkte också på det, men det är ju så jäffla dyrt. Hade ju iof lönat sig eftersom tjejen tappade ena nyckeln förra lördagen. Kostar "bara" 2695:- för en nyckel :kockoDaLorD skrev:Till den bilen är ju "keyless function" ett MÅSTE!!!
glenoyne skrev:Självklart T5:an. MEN, akta dig för sänkning och 17". Jag har en V40 T4 som är sänkt och det är inte roligt att köra när det har varit snö/is. Känns som ett stelt chassi. Och då har jag "bara" kört med 15" dubbdäck. Det lär bli värre med 215-40-17 till sommaren. Varje gupp känns ordentligt.
Sänkning+17"=Snyggt men inte praktiskt enligt mig.
MVH Martin
Det enda som är sämre är när samma bil är utrustad med automat, vilket den såklart var
Trampar man gasen i botten så låter det mer men det händer inte mer. Tur att det fanns en bensin "knapp" i alla fall.|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|