Qatar GP.

Kommer inte tillverkas tillräckligt många för att homologisera den till WSBK. Tyvärr.

Goodstuff skrev:
Kommer inte tillverkas tillräckligt många för att homologisera den till WSBK. Tyvärr.
Hur många är det som måste tillverkas? 100, 150?

fezt skrev:
Jag fortsätter tjata... rossi tar hem det nu, han é trött på att inte va först nu och har ingen mästerskapstitel att försvara längre, han bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir farlig :tummenupp
Om du lär dig att quota rätt, dvs quoten först och din text sen, så ska jag ta dig på allvar ;)

sandstream skrev:
För att inte stryka allt för många medhårs tippar jag racet i morrn så här:
1. Sete
2. Capirex
3. Rossi

BTW: Undra vilken tid Capirex hade fått om han satt sista kurvan perfekt :Bugar

Tror du fortfarande Rossi "inte vill vinna"?

Tror det blir ett roligt rejs imorgon och man ska nog inte räkna ut Edwards heller för han har kört väldigt många snabba varv på racesetup. Lär han sig att starta bara så kommer det kunna bli riktigt kul.
Mest håller jag tummarna för Elias - roligt med nya namn i toppen!

Synd att Nicklas haft en tuff helg. Hoppas han kan kaomma igen på Philip Island.

Bra jäkla fart på Nakano också. Hoppas han kan få till det ordentligt!

aci skrev:
Tror du fortfarande Rossi "inte vill vinna"?
Jag har aldrig skrivit att han inte ville vinna, jag skrev att han kanske inte pressade för att vinna loppet eftersom han visste att han skulle säkra VM-segern.

Nu när den är säkrad vill han säkert vinna igen men motivationen är inte så hög som den är hos Sete, Capriex och de andra.

Sete är ju inget säkert kort direkt men han vann förra året (Rossi fick starta sist för depåmoppe-som-börnar-på-startplatsen-incidenten) och såg ut att ha bra tempo innan kvaldäcken kom på.

Webspy skrev:
Vilken tid går GP:t live imorrn ?
13:30
Warmup 09:45 och sedan sänder de hela vägen.

Don Quixote skrev:
Öh?? Så jävla illa är det väl inte eller? Två sekunder från förra årets bästa tid på en hoj han inte fått många timmar på. Jag håller på Shakey!
Han säger ju själv att skillnaden är enorm mot den hoj han är van att köra så några räjs till borde han väl få på sig (om det nu blir några).

Goodstuff skrev:
Nakano är värd det. Tycker han har en av de absolut snyggaste körstilarna, grymt cleant.
Trist det där med Oliver och att det bara blir en Kawwa på griden.
Kunde de inte ha flugit en en testförare eller liknande?
En hoj syns ju mer än två iaf :)

Goodstuff skrev:
Fast senast Fredde körde Kawa i racesammanhang var han inte så impad. ;)
Tänker du på Veidec? Kommer inte ens ihåg att det var Kawa han hoppade in på men det gick inte så bra har jag för mig. Han fick väl inte mycket tid att vänja sig vid hojen heller.

Neutral skrev:
Tänker du på Veidec? Kommer inte ens ihåg att det var Kawa han hoppade in på men det gick inte så bra har jag för mig. Han fick väl inte mycket tid att vänja sig vid hojen heller.

Var det inte efter det som Cralle sa att Watz är Sveriges snabbaste roadracingförare? Ska tydligen ha kört rätt brutalt på racet innan han bromsade på sig.....

Hoppade in på Papunens Kawa och tyckte att han inte fick nägon känsla för framändan om jag kommer ihåg rätt.

fezt skrev:
Tror Rossi är sugen på en ny seger, va ju länge sedan nu (för att va honom), Capirossi blir definitivt farlig igen, Gibernau lär ju va så trött på sina resultat nu, hmm han kanske kan lyckas den här gången ?

Toppen..
1.Rossi
2.Capirossi
3.Gibernau
4.Biaggi
5.Melandri (om foten fungerar någorlunda)
6.Checa (fått lite smak på täten)
7.Barros
8:Hayden

Många "helgarderingar" på den listan simon... :hihi

Back