Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Öh?? Så jävla illa är det väl inte eller? Två sekunder från förra årets bästa tid på en hoj han inte fått många timmar på. Jag håller på Shakey!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han verkar inte ha mycket att klaga på. Var lyrisk efter första provkörningen och det är inte många som har haft problem att vara snabba med Hondan; bara Bayliss och Kiyonari.Don Quixote skrev:Öh?? Så jävla illa är det väl inte eller? Två sekunder från förra årets bästa tid på en hoj han inte fått många timmar på. Jag håller på Shakey!
Chris Ash och du brukar ju, obegripligt nog, tjata om att Hayden är långsam som fan på RCV:n också?Nyteknik skrev:Han verkar inte ha mycket att klaga på. Var lyrisk efter första provkörningen och det är inte många som har haft problem att vara snabba med Hondan; bara Bayliss och Kiyonari.
Nyteknik skrev:Han verkar inte ha mycket att klaga på. Var lyrisk efter första provkörningen och det är inte många som har haft problem att vara snabba med Hondan; bara Bayliss och Kiyonari.
Inte jag. Vem som helst som är läskunnig vet att Hayden oftast kör fort på kvalet. Att han inte ligger före Biaggi i sammandraget beror på att han näsan aldrig lyckas behålla kontakten med täten.valmers skrev:Chris Ash och du brukar ju, obegripligt nog, tjata om att Hayden är långsam som fan på RCV:n också?
Webspy skrev:Man ska ju inte önska olycka åt folk... men det vore kul om Sete vurpade igen (min högst egna åsikt)
Chris Ash skrev:Hoppas han vinner imorgon igen![]()
oFFkeFF skrev:Loris verkar verkligen vara on a roll, skulle vara ruggigt kul om ducati och Loris är med från start i motogp nästa år, så det blir lite spänning i mästerskapet.
Mattiaz skrev:Underbart att se att Duccarna fått ordentlig fart, inte bara på rakorna. Skall som tidigare sagts bli fruktansvärt intressant om de kan vara med från start nästa säsong. Då kommer de ju dessutom köra med F06-modellen, dock har de väl inte visat några detaljer gällande den.
Tycker det är ganska smått otroligt att en sådan i förhållandevis liten fabrik jämfört med tex Honda kan framställa en sådan hoj![]()
Men hur blir det nästa säsong, när Gatdesmosedicin kommer på marknaden? Får Ducati tävla med den i motogp då, eller måste de komma med en ny motor?
Iofs skulle den väl inte göras i nån större kvantitet, men en motogphoj skall väl vara just en koncepthoj ?
Mattiaz skrev:Men hur blir det nästa säsong, när Gatdesmosedicin kommer på marknaden? Får Ducati tävla med den i motogp då, eller måste de komma med en ny motor?
Iofs skulle den väl inte göras i nån större kvantitet, men en motogphoj skall väl vara just en koncepthoj ?
oFFkeFF skrev:Det kommer bara vara en hoj som byggs liknande race-hojen. Nu har jag inte koll om just ducati kör frästa motorblock, men om de gör de kommer de inte göra det på gat-cykeln definitivt.
Den kommer vara mycket exklusiv, men likväl långt ifrån en kopia. Men det blir en ball replika.
Mattiaz skrev:....Men hur blir det nästa säsong, när Gatdesmosedicin kommer på marknaden? Får Ducati tävla med den i motogp då, eller måste de komma med en ny motor?
sandstream skrev:För att inte stryka allt för många medhårs tippar jag racet i morrn så här:
1. Sete
2. Capirex
3. Rossi
BTW: Undra vilken tid Capirex hade fått om han satt sista kurvan perfekt![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten