Qatar GP.

Capirossi gör verkligen MotoGP värt att titta på! :skrämd

Han kan möjligen vinna, men tror inte att Sete kan. Han har glömt hur man gör. Det där snacket om att Rossi inte är så intresserad kan inte bli mer fel. Han är ALLTID intresserad av att vinna. Allt annat är ett misslyckande för honom.

Jag är livrädd för Lüthi, men det ska fan bli en finsk världsmästare i år. Fy på dig Gustav! :fatta!

Macho Woman skrev:
Capirossi gör verkligen MotoGP värt att titta på! :skrämd

Han kan möjligen vinna, men tror inte att Sete kan. Han har glömt hur man gör. Det där snacket om att Rossi inte är så intresserad kan inte bli mer fel. Han är ALLTID intresserad av att vinna. Allt annat är ett misslyckande för honom.

Jag är livrädd för Lüthi, men det ska fan bli en finsk världsmästare i år. Fy på dig Gustav! :fatta!
Heja Luthi.

valmers skrev:
Only in Karlstad. :hihi

Macho Woman skrev:
Jag tycker det skulle vara grymt om Mika vann och unnar honom det helt klart men eftersom jag varnade för Luthi innan säsongen så måste jag ju stå fast vid det.

Macho Woman skrev:

Jag fethåller på Kallio i år, men han ligger lite i underläge, Lüthi har ruggigt flyt, både i körning och stor portion tur/regler på sin sida.

Goodstuff skrev:
Only in Karlstad. :hihi
Nope, Heja Lüthi.

Vi får väl ställa upp oss rad och bli kollektivspankade av MW vid tillfälle)

Last edited:
sandstream skrev:
Sete 30 gånger? :D
ROSSI, Valentino (ITA)
1.75
CAPIROSSI, Loris (ITA)
3.00
GIBERNAU, Sete (ESP)
6.00
EDWARDS, Colin (USA)
21.00
CHECA, Carlos (ESP)
26.00
MELANDRI, Marco (ITA)
26.00
BIAGGI, Max (ITA)
34.00
HAYDEN, Nicky (USA)
34.00
BARROS, Alex (BRA)
51.00
NAKANO, Shinya (JPN)
67.00
ELIAS, Toni (ESP)
81.00
ROBERTS Jr, Kenny (USA)
81.00
TAMADA, Makoto (JPN)
81.00
HOPKINS, John (USA)
101.00
HOFMANN, Alex (GER)
201.00
XAUS, Ruben (ESP)
251.00
BYRNE, Shane (GBR)
331.00
ELLISON, James (GBR)
501.00
ROLFO, Roberto (ITA)
501.00
BATTAINI, Franco (ITA)
1001.00

Satsa för allt i världen inte på Hoffman bara. Med lite flyt så skulle man kunna göra sig en hacka om Edwards får till det, 21ggr pengarna.

Tycker nog att oddset på Rossi är lite väl lågt med tanke på hur det har gått de senaste gångerna.

6 gånger pengarna på Sete, hmmm.... Nej, jag behåller min 10:a.

Ska man tjäna pengar på att betta är ju Edwards det mest lockande alternativet. Risken för förlust är större men chansen till större vinst också.

Kallio har ju övertaget inför morgondagen. Ska bli spänannde att se om han kan vända det nu.

Jag gillar att fem förare har högre odds än Hoffman som inte ens startar? :D

Jag tippar 125 den här gången:

1. Simoncelli
2. Pasini
3. Lai

valmers skrev:
MELANDRI, Marco (ITA)
26.00

Bra odds på Melandri, frågan är inte om utan när han kommer ta sin 1:a vinst , enl min mening en framtida världsmästare.

Rossi dominerar inte , men han är alltid vass i race och ffa i slutet.
Dock visade capirossi senast i sepang att han är den ende som kört ifrån rossi i år.
Men rossi närmat sig nu och är revanch sugen.
Så mitt analytiska tips blir
1Rossi
2Capirossi
3Melandri

2ono skrev:
Bra odds på Melandri, frågan är inte om utan när han kommer ta sin 1:a vinst , enl min mening en framtida världsmästare.

Rossi dominerar inte , men han är alltid vass i race och ffa i slutet.
Dock visade capirossi senast i sepang att han är den ende som kört ifrån rossi i år.
Men rossi närmat sig nu och är revanch sugen.
Så mitt analytiska tips blir
1Rossi
2Capirossi
3Melandri
Laguna Seca.

2ono skrev:
Bra odds på Melandri, frågan är inte om utan när han kommer ta sin 1:a vinst , enl min mening en framtida världsmästare...
Du han före, jag tänkte säga exakt samma sak. Melandri är på uppåtgående.

Teddy skrev:
Du han före, jag tänkte säga exakt samma sak. Melandri är på uppåtgående.

Melandri är nog den "ungdom" som jag tycker visat framfötterna bäst i år, har framtiden för sig, han har dock haft oflyt och slagit sig lite mycket, både förra året och i år.

Nyteknik skrev:
Hemmabana på Laguna Seca räknas såklart inte. Face it: Hayden kommer aldrig vinna ett race på en riktig GP-bana.
Aha, så hemmabana, exempelvis Mugello eller Catalunya, räknas inte? Riktig GP-bana? Vad är det? Jag förstår att det måste skära i bakåtsträvarhjärtat när "medelmåttan" från "Kalle Anka-serien" spöar Rossi fare and square.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!