Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur många är det som måste tillverkas? 100, 150?Goodstuff skrev:Kommer inte tillverkas tillräckligt många för att homologisera den till WSBK. Tyvärr.
Om du lär dig att quota rätt, dvs quoten först och din text sen, så ska jag ta dig på allvarfezt skrev:Jag fortsätter tjata... rossi tar hem det nu, han é trött på att inte va först nu och har ingen mästerskapstitel att försvara längre, han bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir farlig![]()
sandstream skrev:För att inte stryka allt för många medhårs tippar jag racet i morrn så här:
1. Sete
2. Capirex
3. Rossi
BTW: Undra vilken tid Capirex hade fått om han satt sista kurvan perfekt![]()
Jag har aldrig skrivit att han inte ville vinna, jag skrev att han kanske inte pressade för att vinna loppet eftersom han visste att han skulle säkra VM-segern.aci skrev:Tror du fortfarande Rossi "inte vill vinna"?
13:30Webspy skrev:Vilken tid går GP:t live imorrn ?
Han säger ju själv att skillnaden är enorm mot den hoj han är van att köra så några räjs till borde han väl få på sig (om det nu blir några).Don Quixote skrev:Öh?? Så jävla illa är det väl inte eller? Två sekunder från förra årets bästa tid på en hoj han inte fått många timmar på. Jag håller på Shakey!
sandstream skrev:Om du lär dig att quota rätt, dvs quoten först och din text sen, så ska jag ta dig på allvar![]()
eller?fezt skrev:på det då.......![]()
Nu ser det bra utfezt skrev:ja kanske får ändra
eller?
Nakano är värd det. Tycker han har en av de absolut snyggaste körstilarna, grymt cleant.Don Quixote skrev:Bra jäkla fart på Nakano också. Hoppas han kan få till det ordentligt!
Trist det där med Oliver och att det bara blir en Kawwa på griden.Goodstuff skrev:Nakano är värd det. Tycker han har en av de absolut snyggaste körstilarna, grymt cleant.
Du fetstilade fel i. Olivier ska det vara.Goodstuff skrev:Tycker Kawasaki skulle ringt in Fredde.
Olivier.![]()
![]()
Darn.Neutral skrev:Du fetstilade fel i. Olivier ska det vara.![]()
![]()
För övrigt håller jag med om Fredde.
Tänker du på Veidec? Kommer inte ens ihåg att det var Kawa han hoppade in på men det gick inte så bra har jag för mig. Han fick väl inte mycket tid att vänja sig vid hojen heller.Goodstuff skrev:Fast senast Fredde körde Kawa i racesammanhang var han inte så impad.![]()
Neutral skrev:Tänker du på Veidec? Kommer inte ens ihåg att det var Kawa han hoppade in på men det gick inte så bra har jag för mig. Han fick väl inte mycket tid att vänja sig vid hojen heller.
fezt skrev:Tror Rossi är sugen på en ny seger, va ju länge sedan nu (för att va honom), Capirossi blir definitivt farlig igen, Gibernau lär ju va så trött på sina resultat nu, hmm han kanske kan lyckas den här gången ?
Toppen..
1.Rossi
2.Capirossi
3.Gibernau
4.Biaggi
5.Melandri (om foten fungerar någorlunda)
6.Checa (fått lite smak på täten)
7.Barros
8:Hayden
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |