Pulverlackning.

RedEye

Medlem
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
CRF 450HM -03, F4i -02, 6RR -03
Är på jakt efter en snäll person som har tillgång till att pulverlacka 2 gsxr-fälgar åt mig.
givetvis mot betalning och givetvis utan kvitto :rolleyes:
Kanske finns någon som känner någon som känner någon som kan? :)

Mvh / Micke

Red skrev:
Är på jakt efter en snäll person som har tillgång till att pulverlacka 2 gsxr-fälgar åt mig.
givetvis mot betalning och givetvis utan kvitto :rolleyes:
Kanske finns någon som känner någon som känner någon som kan? :)

Mvh / Micke

Åk förbi TopCoat http://www.topcoat.se som ligger bredvid Sundsvallslacken och snacka med dem. De lackade mina vinterfälgar till bilen. Man kan ju alltid fråga gällande betalningen :)

Last edited:
Jag har en kompis som har en farsa och hans farsa känner en kille som lackar.. fick ram+fäljar + lite annat .. sving mm allt blästrat och lackat för 5-600.. :D

Åkte förbi sundsvallslacken idag, såg att grannarna till dom gjorde industrilackeringar så jag pep över till topcoat, dom blästrar, lackar och klarlackar för 300:- / fälg
Om du är en myndighetsperson som läser detta så får jag givetvis kvitto :rolleyes:

Tack kenneth & philsson för svaren!

Red skrev:
Åkte förbi sundsvallslacken idag, såg att grannarna till dom gjorde industrilackeringar så jag pep över till topcoat, dom blästrar, lackar och klarlackar för 300:- / fälg
Om du är en myndighetsperson som läser detta så får jag givetvis kvitto :rolleyes:

Tack kenneth & philsson för svaren!
Roligt att det kanske ordnar sig för dig med lacken till slut och roligt att kunna hjälpa till :) TopCoat är grymt duktiga och likaså Sundsvallslacken :yoparty

En helomlackning av hojen blev av iallafall. =) På söndag anländer nylackade kåpor hem till garaget, ska bara dit med lite dekaler som bergmans håller på att göra åt mig & sen en högglansklarlack över.
fälgarna får vänta tills nästa månad =)

Så just nu får vi hålla tummarna att allt blir bra =)

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla