Relation

bonde456

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jun 2010
Ort
Norrbotten
Hoj
Triumph 800xc -11
Har ett happy pancake konto som jag kollar av ibland......finns guldkorn där...helt klart, men saaaatan va många lycksökare det finns!!
Konstaterat att det råder en bisarr obalans i kosmos- de som "borde" leta efter något "klassiskt" i åldersskillnad letar efter efter ngt som är lika eller yngre.
Så- kvinna 45 år söker "livskamrat" mellan 30 till 45.....är det nått jävla dödsryck lr??
Då har du ju ändå ett exempel på en som kan tänka sig i sin egen ålder! Finns ju massor av kvinna 50 söker kille 25-40
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Finns ju en meny i Ryssland också, många snygga med västerländskt utseende och har fått med modersmjölken att vara mannen till lags.
Och så bubblaren aka buffebordet Ukraina.

Känner du någon Ukrainska eller Rysska? Jag har lite dålig erfarenhet av den sorten.

Men jag har lite begränsat statistiskt underlag så jag vet inte...
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Dålig erfarenhet eller menar du liten erfarenhet? Om du menar den första på vilket sätt?
Jag har en polare som gifte sig med en rysk kvinna, det har gått rätt bra men hon har lite underliga idéer om en del saker.
Själv hade jag en kort fling med en kvinna från Ryssland, och det var en intressant historia och slutade med att hon blev skitarg för inget och verkade förvänta sig att jag skulle komma krypande till korset. Tog min värdighet och gick. Ganska hög poäng på crazy/hot-skalan, men på ett annat sätt än inhemska knasbollar.
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Jag har en polare som gifte sig med en rysk kvinna, det har gått rätt bra men hon har lite underliga idéer om en del saker.
Själv hade jag en kort fling med en kvinna från Ryssland, och det var en intressant historia och slutade med att hon blev skitarg för inget och verkade förvänta sig att jag skulle komma krypande till korset. Tog min värdighet och gick. Ganska hög poäng på crazy/hot-skalan, men på ett annat sätt än inhemska knasbollar.
Narcissism och galenskap går hand i hand med knasiga kulturyttringar och traditioner.
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top