Bjurling
Medlem
mitt mål är inte att gå ner i vikt, för det klarar jag inte
Jag ska bara börja röra på mig.![]()
Men då håller vi tummarna för det

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mitt mål är inte att gå ner i vikt, för det klarar jag inte
Jag ska bara börja röra på mig.![]()
Skönt att det inte gick mer illa då.Jag mår bra... men jag har jävligt ont i huvudet fortfarande.... men jag vaknade i af, det som räknas
Ja du... pulkaåkning bakom bil i 110 km/h... jag släppte linan för jag höll på att komma utanför "åkzonen" (rakt bakom bilen) så jag trillade av, rullade 7-10 varv upp för trottoaren och slog huvudet i vägen för varje varv, och till slut small det i en lyktstolpe... Vill inte ens tänka på vad som hade hänt om jag inte haft hjälm... eller om det varit ryggen som träffat istället... men man ska lära sig läxorna den hårda vägen... nu blir det aldrig mer pulka över 40 km/h![]()
Känn dig inte ensam, jag jobbar på det där för fullt. Viktväktarna och pointsberäkning is da shit. Fast du får nog svårt att hänga på, kickstarten detta året består i en helt VIT månad (och nu snackar vi inte snö). Det karar du aldrig!Men då håller vi tummarna för detSå får jag väl klara mig själv
![]()
Kan vi hoppas att du gjort vad tokigheter du behöver nu så vi inte behöver hålla dig i örat "Wilcan style" när du tagit hojkortet? Eller blir det trial and error på samma sätt?![]()
det kan jag inte svara för. växte horn i pannan på mig bara jag satt på henkes hoj
![]()
Antingen får hon ha hjälmen som ett moppefukko eller så blir det nåt i denna stilenSer du inte ganska dum ut då???
Med horn i pannan![]()
Skönt att det inte blev några allvarliga skador satanja.Men krya på skallen kan jag ju önska dig iallafall![]()
Finns filmerna uppe nånstans ännu?Måste ju bara se 110km/h repan uppifrån/framifrån,bakifrån har man ju sett live,men lite ansiktsuttryck etc hade ju vatt kul o se.
Ja jeflar va det gick undan. Jävla tur att du inte smacka med ryggen före in i stolpen,eller trottoarkanten.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |