Pulka ikväll!!

Jag mår bra... men jag har jävligt ont i huvudet fortfarande.... men jag vaknade i af, det som räknas :D

Ja du... pulkaåkning bakom bil i 110 km/h... jag släppte linan för jag höll på att komma utanför "åkzonen" (rakt bakom bilen) så jag trillade av, rullade 7-10 varv upp för trottoaren och slog huvudet i vägen för varje varv, och till slut small det i en lyktstolpe... Vill inte ens tänka på vad som hade hänt om jag inte haft hjälm... eller om det varit ryggen som träffat istället... men man ska lära sig läxorna den hårda vägen... nu blir det aldrig mer pulka över 40 km/h :död
Skönt att det inte gick mer illa då.
Kan vi hoppas att du gjort vad tokigheter du behöver nu så vi inte behöver hålla dig i örat "Wilcan style" när du tagit hojkortet? Eller blir det trial and error på samma sätt? :glömdet

Men då håller vi tummarna för det:tummenupp Så får jag väl klara mig själv:näsblod
Känn dig inte ensam, jag jobbar på det där för fullt. Viktväktarna och pointsberäkning is da shit. Fast du får nog svårt att hänga på, kickstarten detta året består i en helt VIT månad (och nu snackar vi inte snö). Det karar du aldrig! :7peta :D
Skall du hänga med RoH´s innegäng så gäller det fanimig att ha karaktär, inga partyn och ingen TF (möjligen med äpple och svart kaffe eller isvatten).

Last edited:
Kan vi hoppas att du gjort vad tokigheter du behöver nu så vi inte behöver hålla dig i örat "Wilcan style" när du tagit hojkortet? Eller blir det trial and error på samma sätt? :glömdet

:näsblod det kan jag inte svara för. växte horn i pannan på mig bara jag satt på henkes hoj :D

Skönt att det inte blev några allvarliga skador satanja.Men krya på skallen kan jag ju önska dig iallafall :)

Daaaammmmnnn Girl! Du tog pulka åkningen till en helt ny nivå och man får offra sig som det heter, MEN tur som bara den att det inte blev allvarliga skador!
KRYA PÅ DIG!

Finns filmerna uppe nånstans ännu?Måste ju bara se 110km/h repan uppifrån/framifrån,bakifrån har man ju sett live,men lite ansiktsuttryck etc hade ju vatt kul o se :) .

men vafan VBK,,nu tänker du nog porr igen :D,,eller,,jag mena "repan" bakifrån :)

ligger på min blogg... nånstans... http://satanja.blogg.se

Edit:

Bjurling, 90 km/h

[YOUTUBE-ID]E32jUWz4EWU&feature=player_embedded[/YOUTUBE-ID]

jag, 110km/h + hjärnskakning :D
[YOUTUBE-ID]PTrBbFhDGFs&feature=player_embedded[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Ja jeflar va det gick undan :) . Jävla tur att du inte smacka med ryggen före in i stolpen,eller trottoarkanten.

Back