Pulka ikväll!!

Skyddskläder med? eller ni kör som vanligt?
Skulle kunna ta med min gamla mchjälm om någon vill ha... :D (stl s)

Min gamla moppehjälp får hänga med tror jag.... haha :D

Sen när litar vi på Stoffe??? Men börja du med att åka i 78km/h så har du slagit rekordet, sen klipper jag 100km/h

:arsele

100 knyck:arsele gjorde väll alla med pulka hemma innan vi fyllt 12:arsele

...säger den enda man som inte följer med ikväll... FEGIS!

Tack för en trevlig och underhållande kväll.Kul o träffa er.Nu har man lite ansikten bakom alla forum nicks.Ses o hörs.

Det var riktigt skoj igår även om det kunde slutat illa.
Hoppas allt är bra med sig S :krama

Jag vidhåller min tidigare åsikt om att ni är helt galna......men supertrevliga :)

Tack för en trevlig och underhållande kväll.Kul o träffa er.Nu har man lite ansikten bakom alla forum nicks.Ses o hörs.

Jag får tacka för transporten hem. Tur det finns folk som ställer upp o räddar en när man planerar som en kratta :D

Det var riktigt skoj igår även om det kunde slutat illa.

Jag vidhåller min tidigare åsikt om att ni är helt galna......men supertrevliga :)

Jag får tacka för transporten hem. Tur det finns folk som ställer upp o räddar en när man planerar som en kratta :D

Lugnt,bara trevligt med lite sällskap på vägen :)

Instämmer, kul att få se lite ansikten bakom alla inlägg!

Mogge: Tack för skjutsen

Hon är inte kvar på sjukan, hon åkte hem inatt:)

Skönt att hon fick komma hem :tummenupp
Hon var ju lite negativ mot det där att åka till sjukan :tungan
Fast bäst att kolla upp det efter en sån smäll

Sjukan? :eek:
Va fan var det nu för tokerier som gick fel?

Helsingborgs stad har väldigt dålig säkerhet på sina vägar. Inga avåkningszoner och lyktstolpar utan airfence :skrämd

Jag mår bra... men jag har jävligt ont i huvudet fortfarande.... men jag vaknade i af, det som räknas :D

Sjukan? :eek:
Va fan var det nu för tokerier som gick fel?

Ja du... pulkaåkning bakom bil i 110 km/h... jag släppte linan för jag höll på att komma utanför "åkzonen" (rakt bakom bilen) så jag trillade av, rullade 7-10 varv upp för trottoaren och slog huvudet i vägen för varje varv, och till slut small det i en lyktstolpe... Vill inte ens tänka på vad som hade hänt om jag inte haft hjälm... eller om det varit ryggen som träffat istället... men man ska lära sig läxorna den hårda vägen... nu blir det aldrig mer pulka över 40 km/h :död

Jag mår bra... men jag har jävligt ont i huvudet fortfarande.... men jag vaknade i af, det som räknas :D

Ja du... pulkaåkning bakom bil i 110 km/h... jag släppte linan för jag höll på att komma utanför "åkzonen" (rakt bakom bilen) så jag trillade av, rullade 7-10 varv upp för trottoaren och slog huvudet i vägen för varje varv, och till slut small det i en lyktstolpe... Vill inte ens tänka på vad som hade hänt om jag inte haft hjälm... eller om det varit ryggen som träffat istället... men man ska lära sig läxorna den hårda vägen... nu blir det aldrig mer pulka över 40 km/h :död

Herrejisses. Skönt att det gick relativt bra iaf. Krya på dig.

För tusan Sofia, om du nu ska klota så gör det iallafall på hoj, inte på en jämrans pulka.
Tur det gick bra. Kanske dags att fundera på ryggskydd:va

Hahaha, och vilken dag hade du planerat att springa då:crash

om du missat det så är ett av mina nyårslöften att börja röra på mig ordentligt, och det har jag gjort också o kommer fortsätta med det. Idag har jag dock en ursäkt, måste tydligen vila skallen :död

om du missat det så är ett av mina nyårslöften att börja röra på mig ordentligt, och det har jag gjort också o kommer fortsätta med det. Idag har jag dock en ursäkt, måste tydligen vila skallen :död

Det har jag faktiskt missat:va men det e ju bra att du håller det:tummenupp Kände bara till det där med kebab och något som ryker:näsblod
Ska vi se vem som lyckas gå ner mest i vikt:tungan?
Behöver en liten sporre för att komma igång igen:huvet

Det har jag faktiskt missat:va men det e ju bra att du håller det:tummenupp Kände bara till det där med kebab och något som ryker:näsblod
Ska vi se vem som lyckas gå ner mest i vikt:tungan?
Behöver en liten sporre för att komma igång igen:huvet

mitt mål är inte att gå ner i vikt, för det klarar jag inte :tungan
Jag ska bara börja röra på mig.:D

Back