Men det är inte riktigt rättvist att jämföra med en konsoll som har varit ute mycket längre tid då utvecklarna lär sig väldig mycket med tiden. Enligt skaparna till Motorstorm så hade dom bara skrapat på ytan av vad ps3:an klarade av...kanske bara någonting dom säger, det vet vi inte.
Ang. BRD-spelare så undrar jag vad du jämfört med? Den hade iaf fått bästa betyg av BRD-spelarna som fanns ute för några veckor sen enligt nån hifi-sida.
Helt rätt, Epic har nog haft ganska lång tid på sig att pumpa ut resultatet av GoW. Och som du säger har säkert speltillverkarna till PS3 bara skrapat på ytan, när dom väl fått kläm på hur dom ska kräma ut ordentligt med power blir det lite intressantare.
Tack Morlock för förklaringen, hade inte en aning om det mesta där. Vi satt mest som 4 frågetecken som hade hoppats på nåt fetare. Vi slängde i en vanlig DVD för att kolla skillnaden och såg knappt någon skillnad alls. Så vi drog ju slutsatsen att BD inte var så häftigt eller att PS3 var jävligt bra som DVD-spelare

Nä, jag räknar själv med att ha en PS3 om ungefär ett år, då tror jag att den börjar dra ifrån.