PS3-disskusioner sker vart?

Tydligen så kommer alla att få. Tillgångne är god............

Jo det sades väl så förra veckan iaf, men vet aldrig. Man vill juh inte hoppas allt för mkt!

Jo sett dessa, riktigt trevligt! :tummenupp

Däähm, nu måste man kasta ut en ytterligare förmögenhet på en 42tums plasma, ska kolla på efterföljaren till Panasonic PV60 idag :)

Last edited:
du ska väl satsa på en LCD om du ska spela tvspel på den..

Nu har jag inte fått min PS3:a lr hunnit köpt en bänk. Tv:n står nu på min gamla bänk som är modellanpassad efter min gamla Sanyo 32" så jag vägrar helt enkelt att ta ett kort nu! ;)

Men hittade ett par bilder på samma tv och som lirade PS3 :)

138995.jpg

139038.jpg

Och ett samsung demo på panasonictv:n! :)

139414.jpg

sån bänk vill ja ha.. vart får man tag i en sån fast svart?

Jaha.. Nu sitter man här med en PS3, en extra handkontroll och spelet Resistance, fall of man....

Enda problemet är att jag inte kan spela.. Gammal jävla piss TV..

Får lämna tillbaka skiten. :gnissla

Jaha.. Nu sitter man här med en PS3, en extra handkontroll och spelet Resistance, fall of man....

Enda problemet är att jag inte kan spela.. Gammal jävla piss TV..

Får lämna tillbaka skiten. :gnissla

Ska väl inte spela någon roll vad du har för tv.
Vad är problemet?

Men hittade ett par bilder på samma tv och som lirade PS3 :)

Shit den e riktigt läcker :drool

Får tyvärr vänta nåt år med att köpa en, min ful-360 får minsann duga tills dess. Sen är det fortfarande tunnt med spel som intresserar mig så det hade enbart varit för BD jag hade köpt den nu.

Var inne i stan och testade spela lite grann. Kan meddela att det där Motorstorm var förbannat tråkigt. Tror man väntar med att köpa tills det kommer några bra spel. Enda spelet jag vill ha nu är Virtua Tennis 3.

Såg förresten att man kunde byta in sitt PS2 + 10 spel och få 4000 kr rabatt när man köpte ett PS3. Tyckte det lät som en ganska bra deal. Ett PS2 är absolut inte värt 4000 kr.

Last edited:
Var inne i stan och testade spela lite grann. Kan meddela att det där Motorstorm var förbannat tråkigt. Tror man väntar med att köpa tills det kommer några bra spel. Enda spelet jag vill ha nu är Virtua Tennis 3.

Såg förresten att man kunde byta in sitt PS2 + 10 spel och få 4000 kr rabatt när man köpte ett PS3. Tyckte det lät som en ganska bra deal. Ett PS2 är absolut inte värt 4000 kr.

Många som säger att det är skitkul, men smaken är som baken antar jag för jag skulle aldrig få för mig att köpa ett tennisspel! :)

Verkligen bra deal! :tummenupp

På tal om motorstorm, denna landa i min brevlåda idag! :)

PICT0726_resize.jpg

Shit den e riktigt läcker :drool

Får tyvärr vänta nåt år med att köpa en, min ful-360 får minsann duga tills dess. Sen är det fortfarande tunnt med spel som intresserar mig så det hade enbart varit för BD jag hade köpt den nu.

Den är hur läcker som helst, jag är helnöjd!!! :yoparty

Längtar verkligen tills på fredag nu! :)

Last edited:
fick de skicka ut spel å sånt redan?

eller var de bara konsollerna som inte fick skickas innan den 22 mars?

fick de skicka ut spel å sånt redan?

eller var de bara konsollerna som inte fick skickas innan den 22 mars?

Du ingen aning, men såg nu iaf att min PS3:a fått ett kollinr! :yoparty

I Italien har dom tydligen redan börja sälja...sony var inte nöjda. :arsele

Last edited:
Var såg du att man kunde byta in sin PS2:a?
Någon speciell butik eller en kedja?

Back