PROBLEM, med mig själv och en tjej jag spanar på...

Håller med dreggel
Hoppas vi får update efter fikat :D

Tjacka med dig en liten diskret ros. Sen ser du till att hon kommer och tar betalt vid bordet så att du får nota. Lämna rosen liggandes på en servett där du har skrivit:
"För att du e söt."
<Ditt mobilnummer>

Fast här är man ju ute på Patetiska Oceanen. Vad sätter det här för nivå om det nu mot förmodan skulle ge nåt?

Krångla inte till det så jävligt. Hon är en människa med starka sidor och svaga punkter. Det är bara att attackera. Eller så kan du fråga om hon vill leka nåt nån dag. Eller så frågar du chans. Hon lär inte glömma dig oavsett resultat. Gör nånting, bara. Du kan inte gå dit och fika varje gång hon jobbar utan att säga nåt, för då blir du bara creepy. Säg nåt. Idag! Skiter det sig går du nån annanstans och fikar i fortsättningen. Det är en tjej, inte liv och död.

Jag har också haft tjejer. Det var mest liv i början. Underliv. Sen dog det. :va

jahaa!!!??? hur går de.. :)

...och jag skulle aldrig byta det mot nån tjejsnacks fika med nån tjej/bögpolare 1 gång i veckan, förstå mig rätt :)

Inte jag heller! :tummenupp

Här kommer en liten update, ska ner där och fika om ca 25minuter, sitter just nu på kontoret, ringer runt och ser om någon vill ta en efter-lunch-fika. Så glo här ikväll för en riktig update, kanske det går bra, kanske inte! :va

Do it! :)

Sånt där är som att hoppa från 5:an första gången eller rycka bort ett plåster: Det går inte att tveka, när du bestämt dig så är det "bara" att kvista fram till personen, gärna med lite förberedda ämnen till inledande kallprat.

I ditt fall slipper du ju som kavaljer dessutom våndan av att den anonyma personen du vill uppvakta till 95% sannolikhet inte delar din läggning :rofl

Jag tror att det kommer att gå strålande för dig!

/J

Last edited:
Inte jag heller! :tummenupp

Do it! :)

Sånt där är som att hoppa från 5:an första gången eller rycka bort ett plåster: Det går inte att tveka, när du bestämt dig så är det "bara" att kvista fram till personen, gärna med lite förberedda ämnen till inledande kallprat.

I ditt fall slipper du ju som kavaljer dessutom våndan av att den anonyma personen du vill uppvakta till 95% sannolikhet inte delar din läggning :rofl

Jag tror att det kommer att gå strålande för dig!

/J

Lite ot, men förstått att du är bög.. Nyfiken. Hur hittar man en kille som kille? :-) Måste vara grymt svårt

Lite ot, men förstått att du är bög.. Nyfiken. Hur hittar man en kille som kille? :-) Måste vara grymt svårt
(Lite OT kanske, men eftersom du frågar så svarar jag)

Ja jag är nog inte rätt person att fråga hur man gör, jag har ju inte lyckats hittat ngn än trots att jag nu är 40.

Internetsidor som QX är ju bra, där skriver ju folk vad de gillar. Problemet är bara att man ju inte alls vet om man tänder på varann förrän man ses irl. Men internet är som sagt bra till att iaf vaska fram killar med samma läggning.

Det är hemskt frustrerande att sitta på tex X2000 till Malmö och helt plötslig få se ngn som är det mest tilldragande jag sett på länge. Då är det verkligen frustrerande att inte veta. Jag brukar kika på varelsen för att se om han tittar tiilbaks eller bara är ointresserad. Om han tittar tillbaks och ler då vet jag att han har förstått och gillar mitt intresse. Problemet är bara att det är skitsvårt att möta en främmande person med blicken och le. Så ofta kan de bli rätt töntigt: båda tittar blygt i smyg på varandra och ingen vågar för att ingen vet.

/J

Internet är nog rätt bra faktiskt

Råkade ut för att en väldigt nära polare, på fyllan sa "Anton, jag är bisexuell, och jag har varit kär i dej jävligt länge"

man blev ju lite stum!

Internet är nog rätt bra faktiskt

Råkade ut för att en väldigt nära polare, på fyllan sa "Anton, jag är bisexuell, och jag har varit kär i dej jävligt länge"

man blev ju lite stum!

Det kan jag förstå. Olyckligt förälskad i klasskompisar har jag ofta varit. Jag var olyckligt förälskad i en klasskompis genom hela gymnasiet. Jag berättade det för honom långt senare. På KTH samma sak. Tilldragande klasskompisar är jobbigt tycker jag. Man ju inte undvika dem eftersom man möts varje dag. Det är nog väldigt vanligt det där.

Men nu ska det bli intressant att höra hur det gått för SH:s Don Juan, Axeru!! :D

Jag brukar kika på varelsen för att se om han tittar tiilbaks eller bara är ointresserad. Om han tittar tillbaks och ler då vet jag att han har förstått och gillar mitt intresse. /J

Hoppsan, jag som bara trodde att dom som som tittade och log bara var trevliga människor, så jag tittar och ler tillbaka... Ja ja, man ska lära sig ngt nytt varje dag, det är mitt motto :)

Livet är intressant, minst sagt :D
/Danne

Hoppsan, jag som bara trodde att dom som som tittade och log bara var trevliga människor, så jag tittar och ler tillbaka... Ja ja, man ska lära sig ngt nytt varje dag, det är mitt motto :)

Livet är intressant, minst sagt :D
/Danne

:felämne

OOoops nu vart jag me´ :skrämd

Om jag inte är på asdåligt humör så brukar jag alltid bemöta ett trevligt leende/ansikte med detsamma oavsett kön!

Hmm……. får börja bli att stirra argt :mad: på alla snubbar som kikar på en med en glad/trevlig min. :D

:va

:felämne

OOoops nu vart jag me´ :skrämd

Om jag inte är på asdåligt humör så brukar jag alltid bemöta ett trevligt leende/ansikte med detsamma oavsett kön!

Hmm……. får börja bli att stirra argt :mad: på alla snubbar som kikar på en med en glad/trevlig min. :D

:va

Ärs vad e ni rädda för? Personen ifråga lär väl inte komma fram och gräva in hela underarmen i rektat på er bara för att ni log mot karln? Personligen skulle jag bli mer smickrad av att en homosexuell person tyckte jag var snygg än om en broid gjorde det. Det e ju att vara snygg deluxe ju! :tummenupp

Fan vad jag lider med dig Jörgen, jag vet vilket skit det där är. Min tant e bisexuell och jag försöker stötta henne och hjälpa henne leva ut det där (av förklarliga skäl :tuttar ) men shit vad svårt det är med raggning ute i verkligheten! Tjejen min har nästan gett upp nu för att det är så svårt att veta om den tilltänkta delar hennes läggning. Internet i all ära men det är ju hyfsat oseriöst oxå tyvärr. Hon lyckades ju naturligtvis dra på sig nåt jävla psyko till fruntimmer från nätet och det höll på att bli årtiondets drama :(
Men men, smakar det så kostar det. Bara att ligga i och inte ge upp.
Homosexuella killar har det nog ändå lite lättare med tanke på att det finns bögklubbar och att det är kanske är lättare fö en kille att med hjälp av kroppssignaler/klädsel visa att man e homo. Har jag rätt?

Ärs vad e ni rädda för? Personen ifråga lär väl inte komma fram och gräva in hela underarmen i rektat på er bara för att ni log mot karln? Personligen skulle jag bli mer smickrad av att en homosexuell person tyckte jag var snygg än om en broid gjorde det. Det e ju att vara snygg deluxe ju! :tummenupp

Fan vad jag lider med dig Jörgen, jag vet vilket skit det där är. Min tant e bisexuell och jag försöker stötta henne och hjälpa henne leva ut det där (av förklarliga skäl :tuttar ) men shit vad svårt det är med raggning ute i verkligheten! Tjejen min har nästan gett upp nu för att det är så svårt att veta om den tilltänkta delar hennes läggning. Internet i all ära men det är ju hyfsat oseriöst oxå tyvärr. Hon lyckades ju naturligtvis dra på sig nåt jävla psyko till fruntimmer från nätet och det höll på att bli årtiondets drama :(
Homosexuella killar har det nog ändå lite lättare med tanke på att det finns bögklubbar och att det är kanske är lättare fö en kille att med hjälp av kroppssignaler/klädsel visa att man e homo. Har jag rätt?

Jag var lite Ironisk! Sweedie får ta å fixa den där :)IroniSmielyn!

Skaplig trådkapning du gjorde!

Edit: Svårt att vara något annat en bi när man är ihop med dig :D :ironismiley
Var hon bi innan eller vart hon när ni var ihop ? :ironismiley

Last edited:

hmmm det är kanske därför som en massa killar spanar in mig :näsblod får kanske byta klädstil, men jag trivs så bra med att vara faabulous :sissy

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back