PROBLEM, med mig själv och en tjej jag spanar på...

kanske han hette jörgen o kör HD? :)

Jag som trendig telefonsäljare i en sån där sönderdesignad 3-butik? :hihi

Seriöst så hade jag lätt hängt på om Orchidé lockade med öl, jag är barnsligt förtjust i öl. Hon verkar ju vara en kul tjej dessutom! Är dock bra på att tota ihop folk väl ute, så jag brukar klara mig undan okysst.
Jag vet inte hur många kill- och straightpar i bekantskapskretsen jag kopplat ihop :gnissla Det är kul när man sitter på bröllopsfester och de där obligatoriska bekantskapsträden finns på ett papper, att se hur tanterna skrockar förtjust när det finns en person som hittas på båda makarnas bekantskapskrets av inbjudna. :hihi

Men jag verkar ha samma oförmåga som fler i denna tråd: att koppla ihop mig själv med ngn. Det är märkligt vad svårt det är.

Last edited:
Åtta sidor och ännu saknas det både namn på fiket och bilder på tösen

:tungan

Hoppas det har gått bra iaf, Axeru :tummenupp

Ska faktiskt ner till kristianstad om någon vecka. Måste se vilket fik det är då. Ska gå in och skrika "Öööhhh bruden! (karlars parningsläte), varför står du här och jobbar när du kan få åka hoj med en av söderns hetaste hingstar?"

Hon kommer garanterat att hoppa över disken och springa i din famn.

Jag som trendig telefonsäljare i en sån där sönderdesignad 3-butik? :hihi

Seriöst så hade jag lätt hängt på om Orchidé lockade med öl, jag är barnsligt förtjust i öl. Hon verkar ju vara en kul tjej dessutom! Är dock bra på att tota ihop folk väl ute, så jag brukar klara mig undan okysst.
Jag vet inte hur många kill- och straightpar i bekantskapskretsen jag kopplat ihop :gnissla Det är kul när man sitter på bröllopsfester och de där obligatoriska bekantskapsträden finns på ett papper, att se hur tanterna skrockar förtjust när det finns en person som hittas på båda makarnas bekantskapskrets av inbjudna. :hihi

Men jag verkar ha samma oförmåga som fler i denna tråd: att koppla ihop mig själv med ngn. Det är märkligt vad svårt det är.

Varför vill du inte stå med skallen full av gelé (in- och utvändigt) och kränga telefoner till fjortisar?
Är du homofob?
Allvarligt:
Hoppas du träffar en partner du trivs med.
Det förtjänar du.

That's a game I dont play...

Dels har jag tydligen bommat när jag har blivit raggad på (enligt tjejer som har varit med och upplyst mig om saken efteråt), dels har jag inte raggat själv dom senaste 18 åren, så jag är helt off på hur det går till...

lite sprit i kroppen o jag har ingen anning om tjejen raggat.. bruka tänka efter dagen efter o kommer ihåg mååånga missar :huvet

Åtta sidor och ännu saknas det både namn på fiket och bilder på tösen

:tungan

Hoppas det har gått bra iaf, Axeru :tummenupp

Hehe, mycket bra sagt, bilder kommer nog itne än, känns lite fel att sätta sig med kameran och fotta henne in action på jobbet. Skulle åkt dit igår, men jag fick akut åka ner till Malmö och ställa lite till rätta, så jag kom precis hem. Ska nog fan dit imorgon och göra succe ska ni se :tungan

Nån här drömmer visst lite mkt va? :rolleyes: :tungan

:mad:

nee faktiskt.. jag e en snäll kille.. faen inte snygg iaf, så de måste va att jag e nallebjörn snäll :D
bara small till med snäckorna efter 23års åldern.. skumt..
the axe effect. boom schicka boooOOM BOOM!

3069525 Jag som trendig telefonsäljare i en sån där sönderdesignad 3-butik? :hihi

Grymt du är precis vad jag behöver :)

Öl??? :öl

;)

Tja, thats life. (luttrad och cynisk)
Hade sista dansen med en tjej på ett uteställe i staden och hon frågade vad jag jobbade med. Utan att tänka mig för så sa jag ingenjör och jobbar med stora dieselmotorer. Efter det tog det inte många sekunder innan hon försvann som en avlöning.

Numer har jag ställt in mig på att köra George Costanza-metoden.
Dvs. oavsett vad dina instinkter/intuition säger dig att göra - gör/säg det motsatta.

Utan att tänka mig för så sa jag ingenjör och jobbar med stora dieselmotorer.

Vafaan, stora Dieslar som är så sexiga!

Du skulle ha sagt att du jobbade med Diesel, då hade hon purrat som en förkammardiesel för dig, för kvinnfolk tror att det är ett jeansmärke....

Vafaan, stora Dieslar som är så sexiga!

Du skulle ha sagt att du jobbade med Diesel, då hade hon purrat som en förkammardiesel för dig, för kvinnfolk tror att det är ett jeansmärke....

Haha så klart. Skall hädanefter endast säga att jag jobbar med diesel.
(Iofs så tror de antagligen att jag jobbar på mack o pumpar diesel på statoil eller ngt.)

Tyvärr är det sällsynt med folk som ser det underbara i en 2-takt Detroitare på 1200kVA på full maskin. (ltp)

Grymt du är precis vad jag behöver :)

Öl??? :öl

;)

J..j..jajajajaa! Ölölölööl!!
Ditt charmtroll! ;)

Tänk om jag måste "komma ut" en till gång i livet :gnissla

....Utan att tänka mig för så sa jag ingenjör och jobbar med stora dieselmotorer. Efter det tog det inte många sekunder innan hon försvann som en avlöning...

Hoho! Det är samma med killar kan jag trösta dig med :hihi
Jag är skeppbyggnadsingenjör och jobbar också med drivlinor och stora dieselmotorer :rofl

Nu har vi hittat roten till allt ont. Rudolf Diesel

/J

Varför vill du inte stå med skallen full av gelé (in- och utvändigt) och kränga telefoner till fjortisar?
Är du homofob?
:hihi Det var välformulerat!
Jag var sur och oklädsamt bitter en kväll i schlagerskrålet på Patricia när en schlagerkille kom fram och undrade varför. Jag kläckte då ur mig: Jag gillar killar, men eftersom jag är kille själv får jag dock nöja mig med bögar. Han gick... :gnissla
Nej men seriöst så finns många supertrevliga gays jag har fått förmånen att lära känna. Men det ska ju vara en ömsesidig uppfattning om det ska klicka :gnissla

Allvarligt:
Hoppas du träffar en partner du trivs med.
Det förtjänar du.

Tack du!
:krama

/J

Last edited:

Hoho! Det är samma med killar kan jag trösta dig med :hihi
Jag är skeppbyggnadsingenjör och jobbar också med drivlinor och stora dieselmotorer :rofl

Nu har vi hittat roten till allt ont. Rudolf Diesel

/J

Jag förstår ingenting. Vad kan vara coolare att prata om än en Cummins KTA50G ???? Det är ju teknikprorr! Utan att gå in på GAC-prylarna!
(Iofs vet alla att det inte finns en enda Cummins i världen som kan reglera ok men ändå.)

Jag tror inte att det finns några trick eller knep. Vara sig själv och endera dagen så klickar det. (Long time no see iofs.)

OffTopic-kungen drar alltid med sig folk i sitt OT snack..

"Mamma... pappa.. det är en sak jag måste berätta... jag är gay-gay... joo pappa, jag gillar tjejer trots allt..."...

Jag förstår ingenting. Vad kan vara coolare att prata om än en Cummins KTA50G ???? Det är ju teknikprorr! Utan att gå in på GAC-prylarna!
(Iofs vet alla att det inte finns en enda Cummins i världen som kan reglera ok men ändå.)

Jag tror inte att det finns några trick eller knep. Vara sig själv och endera dagen så klickar det. (Long time no see iofs.)
Eller en gammal lågvarvig Nohab 6-cyl 2-takt Niklas-motor, eller en MTU 16V396, eller en...

Det här tycks jag vara expert på: nu har vi börjat motorspamma sönder ännu en social tråd. Man kan nästan höra hur all friskt giftasmaterial flyr tråden nu om du lyssnar! :rofl

/J

... jag är gay-gay... ..

Du har ett osvikligt väderkorn för det där ämnet! :hihi

Last edited:
Eller en gammal lågvarvig Nohab 6-cyl 2-takt Niklas-motor, eller en MTU 16V396, eller en...

Det här tycks jag vara expert på: nu har vi börjat motorspamma sönder ännu en social tråd. Man kan nästan höra hur all friskt giftasmaterial flyr tråden nu om du lyssnar! :rofl

/J

Du har ett osvikligt väderkorn för det där ämnet! :hihi

Nej det blet tyvärr lite O/T i O/T-foumet.
Men känslan av att förstå en Heinzmanregulator alt. gammal kolstapelregulator i en asea/hägglundare består.

Såg att det var ett inlägg i mellan av en A.N men jag kan inte se det pga. den fina ignorefunktionen på forumet.
Jag förutsätter dock att han fortsätter att måla upp en Salvador Dali-bild av sig själv lika tidigare utan något vettigt att tillföra.

/George Costanza

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...